צור קשר

מעצבת פנים בשרון

רבים האנשים הסבורים כי הזמנת מעצבת פנים בשרון הוא בזבוז כסף, אך לא כך הדבר! צוות הסיסטר של "הבית של עידה", מבטיחות לכם חיסכון כספי מובטח, בית מעוצב ומזמין בדיוק כמו שחלמתם, וזאת לצד תקציב אישי משלכם. אז איך אנחנו עושות את זה? ואיך אנחנו יכולות לחסוך לכם כסף – והרבה!?

פרויקטים של עיצוב פנים הם ללא ספק מורכבים ולא פעם ניתן לשמוע אנשים בעלי ניסיון בשיפוץ אומרים "אם תכננתם להשקיע סכום מסוים תדעו כי תצטרכו להכפילו" או "בתהליך שיפוץ אף פעם לא ניתן לדעת מהו הסכום הסופי שתשקיעו". אך על ידי מעצבת פנים בשרון, תוכלו לדעת בדיוק כמה כסף אתם הולכים להשקיע מראש!

אז איך באמת אנו יכולות לחסוך לכם כסף?

עיצוב פנים בשרון או בכל עיר אחרת, הוא אתגר מהנה הדורש מחשבה רבה לצד "חשיבה מחוץ לקופסא". מעצבת פנים בשרון תוכל לחסוך מכם טעויות רבות שאנשים יכולים לבצע במהלך שיפוץ, וזאת בעקבות חוסר ידע. לרוב, טעויות אלו עולות לאנשים כסף רב ועיכוב רציני בזמני העבודה, כך שגם במקרים אלו תוכלו לחסוך כסף.

איפה החיסכון בא לידי ביטוי?

עבודה מול הספקים השונים ונותני שירות – מעצבת פנים בשרון, מכירה מגוון רב של אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים עליהם היא סומכת משום שהיא מכירה את עבודתם ואת ניסיונם כבר שנים רבות, כך היא תוכל לבחור עבורכם את מיטב בעלי המקצוע המעניקים מחירים אטרקטיביים לביצוע משימות שונות.

רכישת חומרי גלם – מעצבת פנים בשרון תחסוך לכם רבות בעת קניית חומרי הגלם. היא תדע בדיוק ממי כדאי לקנות והיכן לאתר את החומרים האיכותיים ביותר.

חיסכון בזמן ובכאבי ראש – מעצבת פנים בשרון תעבוד באופן ישיר מול בעלי המקצוע והיא תדע להחזיקם "קצר" – בדיוק כמו שהיא יודעת, כך תוכלו לחסוך בזמן יקר ובכאבי ראש מיותרים.

שופינג – מעצבת פנים בשרון תוכל לקחת אתכם למסע "שופינג" מהנה במקומות רבים שהיא מכירה כמו – מגוון שווקים, גלריות צבעוניות, חנויות מומלצות ומקומות נוספים. במקומות אלו תוכלו למצוא פריטים רבים המתאימים לסגנון ביתכם במחירים אטרקטיביים ביותר.

אז מה אנחנו בעצם עושות?

צוות סיסטר של "הבית של עידה" מורכב ממעצבות ייחודיות ובעלות טעם משובח ונותנות שירות ללקוחות בצפון, במרכז ובאזור השרון. כאשר מעצבת פנים בשרון תגיע לביתכם, היא תשים דגש רב על קשר אישי ופתוח עמכם ותיתן במה לכל דעה או רצון שלכם. למעשה, היא תתרגם את סגנונכם האישי וסגנון החיים שלכם לבית מעוצב להפליא, הרמוני ופרקטי בדיוק כפי שאתם רוצים. כך שאם אתם מחפשים עיצוב פנים בשרון – הגעתם בדיוק למקום הנכון!

זכרו תמיד כי – שינוי מרענן לעיניים ייתן לכם ללא ספק שינוי מרענן בחיים עצמם.

 

 טל שלנו ממתינה לשיחת הטלפון שלך: 052-9098090

דילוג לתוכן