צור קשר

גופי תאורה לאמבטיה

חללים רטובים, או בשמם הפונקציונאלי יותר, חדרי האמבטיה והשירותים, הם חללים שאנחנו מאד אוהבות. לעצב. וגם לשהות… במיוחד אם הם עוצבו בטוב טעם ובסגנון שאנחנו אוהבות. בעבר לא היו משקיעים הרבה בחללים האלו. היו שמים תאורה מעומעמת במחשבה שגם ככה אלו חדרים שנשארים סגורים מאחורי דלת ושלא מבלים בהם כל כך הרבה זמן. אנחנו מאמינות שלאחר עיצוב מדויק שמשרה את האווירה הנעימה והרגועה שאמורה להיות שם, אתם רק תרצו להשאיר את הדלת פתוחה כדי שכולם יחוו מהקסם הזה ושיכנסו לאווירה.

תאורה לאמבטיה

תאורה לאמבטיה

מלבד הצבעים הרכים, השימוש בטקסטיל , בחירה בכיור ובכלים סניטריים נכונים ובפריטי אקססוריז משלימים שמכניסים המון אופי לחלל, גוף תאורה מעוצב מאיר את הכל באור הנכון ונותן את הטון הרך והנעים לכל החדר. שימוש בגופי תאורה לאמבטיה קיריים, או איך שאנחנו אוהבות לקרוא להם, 'תכשיטים קטנים', מעל המראה או בצד הקיר ישתלבו נהדר ובנגיעה קטנה ייצרו שינוי גדול.

גוף תאורה מעוצב יכול להכניס אווירה רומנטית, לשירותים ולאמבטיה, כן. זה אולי נשמע מוזר, אבל כשתכנסו לכזה חלל תבינו ישר על מה אנחנו מדברות. כי אין כמו לסיים יום עבודה , אחרי שהילדים כבר סוף סוף ישנים ולעשות אמבטיה נעימה או אפילו מקלחת זריזה, בחלל שישר יכניס אתכם לאווירה רגועה ושיוריד הילוך מכל לחצי היום ויכין אתכם לשנת לילה טובה וערבה.

תאורה לאמבטיה

תאורה לאמבטיה

החללים הרטובים אמורים להיות באותו סגנון העיצוב של יתר הבית אך בשל היותם מוצנעים ורגועים, אנחנו לרוב בוחרות בסקלת צבעים רגועה ובגופי תאורה עדינים שמשתלבים ותורמים לאווירה נינוחה במיוחד. ישנם חללים שניתן לבחור בטפטים או באקססוריז עם צבעים עזים, מין נגיעות של צבע, אך את הכל תלווה תאורה נעימה ורכה.

לרוב, בחדרי הרחצה אנחנו נפגשים עם עצמינו אחד על אחד, בלי שום בגדים ומסכות… זה המקום כמעט היחידי שבו אנחנו לכמה דקות טובות רק אנחנו, במובן הכי טהור ופשוט של המילה. כמה רגעים בהם אנחנו יכולים להישיר מבט ולהסתכל לעצמינו עמוק לתוך העיניים. אז למה שלא תפרגנו לעצמכם ותשתמשו בתאורה מחמיאה?! גוף תאורה מעוצב מעל המראה או שני גופי תאורה קיריים מצידי הקיר יעשו בדיוק את זה. ואגב, אל תחכו שהמחמאות יגיעו מעצמן, תזרקו לעצמכם איזה מילה טובה… מגיע לכם!

מתלבטים איזה גוף תאורה מעוצב הכי יתאים לחדר האמבטיה שלכם? לשירותים? איזה כדאי לשים בשירותי אורחים ואיזה בחדר המקלחת של הילדים? האם להשתמש באותו סטייל או לשלב סגנונות שונים? לכל השאלות האלו יש תשובות והן נמצאות אצלינו! נשמח לתת לכם אותם ועוד. בינתיים אתם מוזמנים להתרשם ממגוון גופי תאורה לאמבטיה, בחנות המקוונת שלנו שנמצאת ממש כאן במרחק נגיעה וקליק קטן.

תגובה תתקבל בברכה
3 תגובות ל “גופי תאורה לאמבטיה
אילת

האם בנוסף למנורות קיר שהצמדתן מעל המראה במקלחות יש גם מנורת תקרה? לא הצלחתי לראות בתמונות שהעלתן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן