צור קשר

עיצוב חדר משפחה/טלויזיה

היכן כדאי לתלות את הטלוויזיה? מזנון גבוה או נמוך? זרוע מתכוונן או רגיל? ומה לגבי הספות וכורסאות הישיבה? צוות הסיסטר של "הבית של עידה" תמיד אוהבות לפנק אתכם בידע רב, כדי שתוכלו ליהנות מטיפים מקצועיים שיעשו לכם סדר בין כל השאלות!

אז נקדים ונאמר, כי עיצוב פינת טלוויזיה, יכולה להיות בכל מקום, אם מדובר על פינת טלוויזיה בסלון, בחדר הילדים, בחדר השינה או חדר טלוויזיה מעוצב שנועד רק לצפייה בטלוויזיה. אז בואו נראה כיצד מעצבים כל חלל. מה שנותר לכם הוא – להחליט היכן אתם רוצים למקם את הטלוויזיה, ולדלג לפסקה כדי לקבל את כל הטיפים המדהימים שלנו!

עיצוב פינת טלוויזיה בסלון

סלון הוא ללא ספק המיקוד המרכזי בחלל הבית, ולכן לפינת הטלוויזיה יש השפעה רבה על חלל הסלון. העיצוב עצמו, מושפע רבות מאופן תליית הטלוויזיה, מיקומה ומהעיצוב הכולל, לכן יש לקחת בחשבון את כל האלמנטים מסביב. טרם בחירת הריהוט ושאר האלמנטים לפינה, עליכם לבדוק את גודל החדר ולהבין את הפרופורציות ביניהם ואת השילובים שיתאימו. מצד אחד אם מדובר בחלל קטן, תצטרכו רהיטים קטנים יחסית כדי שלא ייווצר עומס ותוכלו ליהנות ממרחב. מצד שני, חלל גדול ובו רהיטים קטנטנים, יוכלו להיבלע בחלל. בשלב השני, עליכם לדעת אם הנכם מעוניינים בטלוויזיה מתכווננת, תלויה, או עומדת, כך תוכלו לבחור מזנון מתאים.

בכל מקרה, התאימו תמיד את העיצוב הכולל לשאר הסגנון בבית, כדי שלא יהיה חריג מהנוף!

פינת טלוויזיה מעוצבת בחדר שינה

חדר השינה הוא מקום רך ורומנטי, כך גם פינת הטלוויזיה חייבת להיראות. בחדר השינה, לרוב אנו ממליצות לתלות את הטלוויזיה על הקיר על מנת לחסוך במקום, אך במידה וחדר השינה שלכם גדול, תוכלו לתלות את הטלוויזיה על הקיר או לעצב פינה מיוחדת מגבס בעיצובים עדינים המתאימים לאופי וסגנון החדר.

פינת טלוויזיה בחדר הילדים

חדר הילדים הוא לרוב חדר צבעוני ומגניב אך אם מדובר בחדר לילדים קטנים, עוד לפני העיצוב, יש לשים דגש על בטיחות. לשם בטיחות הילדודס, מומלץ לתלות את הטלוויזיה על הקיר ולא להניח אותה על שידה, אלא אם כן היא גבוהה. כמובן שניתן לאבזר את הפינה בפופים מדליקים לילדים במגוון רב של צבעים המתאימים לאופי החדר, או בשטיחים עליהם יוכלו הילדים לשבת בכיף וגם לארח חברים.

חדר טלוויזיה מעוצב

אנשים רבים מעדיפים את פינת הטלוויזיה שלהם בצורת חדר מרווח המיועד רק לצפייה בטלוויזיה. כן, האפשרויות הן רבות וניתן לעצב אותו כרצונכם, החל מעיצוב תאורה ורהיטים מודרניים כמיטב הדמיון. את מסך הטלוויזיה ניתן לשדרג למקרן איכותי, כך תוכלו ליהנות מחוויית צפייה יוצאת דופן.

אם ברצונכם לרענן את עיצוב פינת הטלוויזיה, תוכלו לבצע זאת בקלות רבה על ידי הצוות המדהים  שלנו. זכרו כי – שינוי מרענן לעיניים ייתן לכם ללא ספק שינוי מרענן בחיים עצמם.

מהפך בשלושה מפגשים

אם את חולמת לרענן חלקים שלמים בבית, ונדמה לך שאת זקוקה לעזרה יסודית, אבל לא בא...

מתחילות לעצב את הבית

למי אין חלום על בית יפה ומעוצב? מי לא מפנטזת להפסיק לעבוד בשביל הבית, ולהתחיל ליהנות...

אינסטוש סיפור אהבה

זה הזמם לעדכן אתכם שהמון דברים קורים באינסטגרם שלנו, לכן מזמינה אתכם בשמחה לעקוב אחרינו גם...

פינת המשפחה שלי!

צילום אודי גורן 'פינת משפחה' היא בדרך כלל כינוי לאזור לא מנוצל בבית, מעין חדרון הכלוא...

עיצוב בית כפרי

הבית של ירון ולילך

את הבית הזה אני אוהבת במיוחד! לא רק בגלל התוצאה הסופית או בגלל הדיירים המתגוררים בו,...

טען עוד...
דילוג לתוכן