צור קשר

הבית של גילת ודני

 

את גילת ודני  אני מכירה מזה מספר שנים, המפגש הראשוני שלנו היה בעיצוב ביתם הקודם, לאחר שחזרו משהייה ארוכה בחו"ל, לאחרונה פנו אלינו בשנית כדי לעצב את ביתם החדש.

גילת ודני הם זוג מקסים ולהם שני ילדים קטנים, משגעים ומכוון שיש לנו רק זכרונות טובים ונעימים מעיצוב ביתם הראשון לקחנו בחדווה וברינה את המשימה.

גילת סמכה  עלינו ב-100% ברוב ההחלטות ורק נתנה לנו קויים מנחים לכל חלל וחלל, כך שהיתה לנו תמונה כללית.

לאחר הולדת בנם השני החליטו למצוא ספייס מרווח יותר למשפחה המתרחבת שלהם. את הפתרון הם מצאו בדירת דופלקס שכורה ושמורה בגודל 140 מ"ר באזור השרון. לאחר שחתמו על חוזה שכירות לטווח ארוך, ביקשו השניים להשקיע באישיותה ולהחתים את טביעת ידם בחלל – לעצב דירה שתרגיש להם אישית ומשפחתית ולא זמנית.

לפני כשלוש שנים, חזרו בני הזוג משליחות בארצות הברית – שם ניהלה הדיירת גלריה לאמנות עכשווית, ואספה במשך השנים פריטי וחפצי אמנות מעניינים שהביאה עמה ארצה. לזוג שני בנים, קטנים. דירת הדופלקס גג ששכרו, הייתה מטופחת ובמצב טוב, והיא כללה חמישה חדרים; קומת הקרקע כוללת סלון, מטבח, חדר עבודה, חדר משחקים, שירותי אורחים ומרפסת שמש שממנה יציאה לגג רחב ידיים. הקומה העליונה כוללת חדר שינה, חדר ילדים וחדר אמבטיה מרכזי.

בזכות חתימה על חוזה לשכירות לטווח ארוך ומכיוון שהדירה לא נזקקה לשיפוץ, התייחסו בני הזוג אל הדופלקס כאילו היה בבעלותם ובחרו להשקיע כדי לשוות לו את המראה המועדף עליהם, הבקשה: לעצב בית חמים ואסתטי שיהיו בו מקומות רבים לאחסון ושיהיה מקום לפריטי האמנות שאספה הדיירת במהלך השנים. עיקר השדרוג הסתכם בהום סטיילינג לחדרים וכלל צביעה, אבזור החלל והלבשתו.

הכניסה לבית הובלטה הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פונקציונאלית; לצד הקיר שמשמאל לדלת הכניסה הוצבה קונסולה עשויה עץ לא מהוקצע בעלת שתי מגירות ומעליה נתלתה מראה אובלית מחולקת. על המדף התחתון מוקמו שתי סלסילות קש ומעל למראה – מנורה עשוית פליז.

לסלון נבחרה ספת ריש וחלקה הצר מוקם מול הטלוויזיה – כך לא נחסמה היציאה אל המרפסת. צבעה של הספה הוא תכלת-אפרפר ולה נוספו כריות בצבעי ורוד וצהוב וכריות אפורות סרוגות. מעל הספה תלינו תמונה מאוסף פריטי האמנות של גילת . לצדה תלינו יחידת מדפים ובה הנחנו אביזרי נוי בצבעים מתאימים. צמצמנו את מסגרת הגבס שעטפה את הטלוויזיה והדבקנו על הקיר טפט מדליונים בעל גוון נטרלי והוא העניק לקיר מרקם מעניין.

במרכז החלל העמדנו  שולחן א-סימטרי בצורת טיפה ומתחתיו שטיח בגווני האפור.

למשפחה האהובה  הזאת אני מאחלת בכל ליבי המון רק רגעי אושר וצחוק בביתם המחודש.

בהצלחה לכם בכל.

 

 

24

הסלון-לפני

udig_131231_009_08_10_hdr-001

הסלון אחרי

udig_131231_034-001

ספה פינתית

udig_131231_036

שילוב צבעים של תכלת, אפור וצהוב

udig_131231_038-001

יצירות אמנות לצד אביזרי נוי

סלון סופי

הדום סרוג ליד כורסא

udig_131231_080-001

קומפוזיציה של פירטי נוי

udig_131231_122-001

נישת גבס

udig_131231_111-001

תאורת נרות

 

תגובה תתקבל בברכה
15 תגובות ל “הבית של גילת ודני
איפי

נראה יופי, מחכה לתמונות של שאר הבית.

*ניפטוק – גילת סמכה עליך, לא שמחה. (כלומר יכול להיות שהיא גם שמחה מלשון שמח, אבל לדעתי לא לכך התכוונת.. 🙂 )

ציפי אליהו

היי עיצוב יפיפה !!!
אהבתי את הצבע על הקיר ..
אשמח לדעת מה מספר הצבע ?
תודה ?

אני מעוניינת להזמינכן אלי לייעוץ ועיצוב הסלון שלנו
האם אתם מגיעות לדרום ?

    עידה

    ציפי הי לך
    הגוון על הקיר הוא cw033w של חברת נירלט floral white
    אנחנו אכן מגיעים לדרום האלפון שלנו 0529098090
    או את מוזמנת להשאיר מספר טלפון ונחזור אליך עם כל הפרטים
    עידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן