צור קשר

צבע השנה 2017

כמי שעוסקת בתחום אופנתי ומשתנה, אני תמיד סקרנית לדעת מי הם האנשים שיושבים שם למעלה וקובעים מה יהיו הטרנדים האופנתיים של השנה הקרובה? מי מחליטים מה יהיה יפה וחדשני ומה ייראה מיושן ומשעמם? מי מכתיבים את סדר היום של עולם הלייף סטייל? ולמה זאת לא אני?

בכל הנוגע לצבע התשובה היא חד-משמעית: חברת פנטון העולמית, חברה אמריקנית לייצור צבעים, היא שקובעת איזה גוון ישלוט בשנה הקרובה: בצבעי הקירות, בפריטי הלבוש, במוצרים לבית ואפילו בטעמי הגלידה בקיץ הקרוב J

שמה של חברת פנטון ותדמיתה היוקרתית נובעים בעיקר מכלליה הנוקשים ומהשיטות המדויקות שלה להתאמת צבעים, ובשנה שעברה בחרו בפנטון בגווני הפסטל הרכים תכלת וורוד. השנה נבחרה בחירה נועזת ומפתיעה (ומשמחת במיוחד): גוון ירוק עז,greenery , ששילוב הצהוב בו הופך אותו למואר וחיוני במיוחד! זהו ללא ספק גוון שמשדר אופטימיות, רעננות, חיבור לטבע ואביביות.

איך משלבים את הצבע הירוק בבית? בקלות! וכמו רוב הדברים בחיים, במינון הנכון: אפשר להוסיף עציץ פרחוני ומרשים לסלון, לסדר קקטוסים קטנים וחמודים על מדף במטבח או באמבטיה, לצבוע קיר אחד, בחדר הילדים, למשל, בגוון ירוק, לרפד כורסה ישנה בריפוד ירקרק ומאיר עיניים, לזרוק על ספה אפורה כריות ירוקות, להדביק טפט במבואת הכניסה, השמיים הם הגבול!

יום ירוק ונפלא!

 

צבע השנה לשנת 2017

צבענו את קיר החדר בירוק בוהק

צבע השנה 2017 greenery, מתוך www.panton.com

שילובים של ריהוט ירוק, מתוך אתר בשם. www.casacomdecoracao.com

קיר ירוק בכניסה אל הדלת

נגיעות של ירוק מחנות הבית של עידה

שילוב של ירוק מעניק חיות לחלל כולו

צבע השנה

ירוק כבר אמרנו???

 

נגיעות של ירוק בחפצים

צבע השנה

פריטים ירוקים

צבע השנה גם בא לידי ביטוי בעולם האופנה www.casacomdecoracao.com

תגובה תתקבל בברכה
4 תגובות ל “צבע השנה 2017
יהודית בן ארי

לפני ארבע שנים קניתי רכב חדש ובחרתי את הצבע הנועז ירוק; צבע שמשמח אותי כל פעם מחדש כשאני נכנסת לאוטו. היום הירוק ברכבים כבר פחות נדיר

רחל דנינו

שלוםםםםם
בתור משפח שיודעת ששינוי גווני הצבע בבית לא יקרה מהר רציתי לשאול
האם עדיף להימנע מצבע בקירות ואת הצבע לתת בפריטים משתנים??? כגון מפות , פופים, כריות וכו….

    עידה

    רחל הי,
    כמובן עדיף משהו מכלום לכן אם מרגיש לך צביעת קירות לא יתבצע אז כמובן
    ששימוש בפריטים "יעשה את העבודה"
    בהצלחה

חוה אריאלי

ראיתי בערוץ הבית, הסתקרנתי ונכנסתי לאתר…התלהבתי אבל חסרים פרטים כמו גודל השטיח המוצע, מה עור מה דמוי ומה בד. אבל אהבתי ממש ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן