צור קשר

החדר של דנה

מיכל היא לקוחה ותיקה של 'הבית של עידה'. היא מתגוררת עם בעלה יואב ועם שלושת ילדיהם, דנה בת 11, טליה בת 9 ועידו בן 3, במושב במרכז הארץ, ולפני שלוש שנים, כשעידו החמוד נולד, עיצבנו, נטע ואני, בהנאה רבה את החלל המרכזי בביתה.

כשמיכל התקשרה אלינו שוב וביקשה לעצב את קומת הילדים ואת שירותי האורחים שבקומת הכניסה, שמחנו מאוד לפגוש שוב את הבנות שהפכו לנערות צעירות, ולהכיר את עידו המתוק שהפך מתינוק לילד קטן ועצמאי, והפקדנו את מלאכת העיצוב בידי יעל המוכשרת.

מיכל ביקשה מיעל לעצב לילדיה חדרים אל-זמניים; כאלה שלא יבטאו מגמות אופנתיות עכשוויות שידרשו שינויים תכופים, אלא ניטראליים ועם זאת נוחים, שיתאימו לצרכיהם (ולטעמם) המשתנים של ילדים מתבגרים.

דנה הבכורה הסבירה שמאסה בחדרה הוורוד והילדותי. היא העדיפה צבע בוגר ועדין יותר, ובחרה באפור כצבע השולט בחדר. החדר עוצב בסגנון נקי ומינימליסטי: הצבע האפור רוכך מעט בעזרת רהיטי עץ בהירים, נוספו נגיעות של כוכבים בטפט, בכרית ובפוף, שאותן יהיה אפשר להחליף בקלות בעתיד בלי לפגוע במראהו ההרמוני של החדר.

צילום: אודי גורן


תגובה תתקבל בברכה
12 תגובות ל “החדר של דנה
סיון קמא

באיזה צבע נצבעו שאר הקירות שללא הטפט?
הבת שלי גם בקטע של טפט כוכבים אפור. אני תוהה באיזה צבע כדאי לצבוע את שאר הקירות והאם כדאי בקיר נושק לעשות צבע אפור בהיר בהר עם נצנצים, אם שזה יותר מדי…
תודה על העזרה!

    עידה

    סיוון יקרה הי,
    את שאר הקירות הייתי משאירה בגוון שמנת/לבן בצורה כזאת זה יבליט יותר את הטפט וייתן לו מקום של כבוד!
    אני באופן אישי פחות אוהבת קירות עם נצנצים אבל זה כמובן עניין של טעם
    בהצלחה
    עידה

חגית ביבס

מהמם מהמם . בכלל כל העיצובים שלך מדהימים. מוכשרת שאת.
אשמח לדעת אם זה בסדר מהיכן סלסלת לב, השמיכה והשטיח. תודה כיף לעקוב אחרי היצירו שלך.

אילנית אלול

נראה ממש יפה, נעים ומפנק!
אשמח לדעת מהיכן כיסוי מיטה והשטיח הסרוג?

תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן