צור קשר

עיצוב עם בריקים

בריקים הם למעשה אותם לבנים ששימשו כחומר בנייה מאסיבי בעבר, אך כיום נראה כי עולם הבריקים שינה את פניו והוא משמש כחומר חיפוי שמוסיף אלמנט עיצובי של צבע וטקסטורה לכל חלל. לא בכדי עיצוב עם בריקים הפך לטרנד לוהט בתחום העיצוב והוא משמש לחיפוי קירות ואלמנטים בנויים בחללי הפנים השונים. הבריקים המדוברים מצטרפים לשורת החומרים הטבעיים שמשרים בכל בית אווירה חמימה וזאת לצד ניחוח נוסטלגי. כמובן שאין צורך לחפות את כל הקירות בבית, אלא די בחיפוי קיר אחד בודד על מנת לקבל מראה מרשים שירענן את הקירות השוממים בחלל.

למעשה ישנן שתי אופציות עיצוב על ידי בריקים:

האופציה הראשונה היא – להשאיר את חומרי הבניין לא מחופים ולחשוף את הטקסטורה והאופי הטבעיים שלהם, כך מתקבל מראה מיושן שכביכול אינו גמור, מה שמתאים לבתים המעוצבים בסגנון מיושן, לצד הרבה ברזל וצבעים אפורים בחלל.

האופציה השנייה היא – ליצור מראה כפרי וביתי על ידי שילוב של בריקים בגוונים חמים ובהירים. אך אם ברצונכם מראה שיקי מודרני, מומלץ לבחור בריקים במראה מתועש בגוון אחיד ובגימור פחות מדויק ופחות מחוספס, כיאה לאופי העיצובי המודרני העכשווי. לעומת זאת, למראה אותנטי ועשיר מומלץ לבחור בריקים עתיקים מפירוק של טירות ומבנים ישנים אותם מייבאים מחו"ל.

עיצוב עם בריקים

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים בריקים?

בריקים הם חומר בנייה עתיק אשר נחשב לאחד החומרים החזקים והעמידים ביותר וניתן למצוא אותם במגוון חומרים שונים, ובצבעים וגדלים רצויים. הבריקים עוברים תהליך ייצור בתנור, אשר מקנה לאבנים חוזק בלתי מתפשר ומבליט את היופי והאופי המיוחדים של האבנים הללו. יש לא מעט סוגי בריקים בשוק, והם מתחלקים לשני סוגים עיקריים: בריקים בייצור חדשני ומודרני ובריקים מפירוק אשר מיובאים מאתרים שונים באירופה ולהם מראה מיוחד ומרשים של טירה מלאכותית. אך כמובן שההבדל בין שני סוגים אלה הוא המחיר. את הבריקים החדשים ניתן לייצר במגוון רחב של צבעים, טקסטורות וגימורים מרהיבים, וניתן למצוא גם אבנים חדשות במראה מיושן ועתיק ממש בדומה לבריקים מפירוק בחו"ל.

איפה ניתן להתקין את כל היופי הזה?

טוב, אז החלטתם לרענן את מראה ביתכם עם בריקים, עכשיו מגיעה השאלה הקריטית – היכן למקם אותם? התשובה היא – בכל מקום, אך כמובן בטוב טעם ובצורה מותאמת בקפידה לחלל. את הבריקים תוכלו לשלב על הקיר בסלון ליד המזנון והטלוויזיה, מעל פינת האוכל, על עמודים בבית (במידה ויש), ליד קמין, מחוץ לדלת הבית כמעיין מסגרת, בחדר השינה, במסדרון, באמבטיה ליד הכיור וכחיפוי המחליף את הקרמיקה, בחדר השירותים, בחדר עבודה, כחיפוי קיר חיצוני למבנה ועוד.

 

בריקים בחדר שינה

מתקשים לבחור בריקים שיתאימו לכם בקפידה לחלל הבית? אינכם יודעים היכן למקם אותם? צוות המעצבות של "הבית של עידה" תמיד עומד לרשותכם!

בחירת בריקים

 

תגובה תתקבל בברכה
2 תגובות ל “עיצוב עם בריקים
שני אטיאס

היי מחפשת בריקים במראה אבן טבעית, שיהיו סופר עדינים לקיר גדול של סלון ופינת אוכל
אשמח לייעוץ בהקדם, מפחדת לטעות בבחירת הבריקים בשל גודל הקיר.

    עידה

    שני הי.
    את הבריקים אנחנו עוושת בקרן סטון דברי שם עם יעל היא תגיד לך מה אנחנו לוקחות
    לעיצובי הבתים שלנו.
    עידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן