צור קשר

איך לבחור תאורת לד

הן הטרנד החדש בענף התאורה, כוכבות עולות שנכנסו לזירה ותפסו את כל הבמה: נורות הלד. נקודות החשמל נתקלות כל הזמן בבעלי בתים המחליפים את הנורות הוותיקות ומבריגים נורות לד תחתיהן. בקצב הזה נורות הליבון, הפלורסנט והלוגן יהפכו אוטוטו לפריטים נוסטלגיים שייכלאו עוד מעט בארונות זכוכית במוזיאון ענתיקות שכוח.

האם המעבר החד לשימוש בנורות לד אכן נכון? מה יתרונותיה של נורת הלד ואיך לבחור תאורת לד? כדי לענות לכם על השאלות הללו, העלינו אור במנורת הלד, וישבנו לכתוב לכם את הפוסט הזה.

 

אתם: "שכנעו אותנו למה לבחור בתאורת לד"

יש לנו תחושת בטן עמוקה שאינכם אוהבים להחליף מדי שבוע נורה, וכן שאתם לא מחבבים סוגי תאורה שזוללים חשמל לתיאבון. סביר להניח שאתם מעדיפים להימנע משימוש בנורות שמעודדות את ההתחממות הגלובלית ושאתם מבכרים יד חופשית בכל הנוגע בהדלקת האור, על פני הגבלות מעיקות.

האם תחושות הבטן שלנו צדקו עוד פעם? כנראה שכן, ולכן בטוחנו שתעדיפו שימוש בלד על פני כל נורה אחרת. תאורת הלד היא הזוכה באליפות התאורה לשנת 2021 וראויה לכתר מכל סיבה שהיא.

 

תאורת לד בשילוב גוף תאורה תלוי

 

תאורת לד: מכל הסיבות הנכונות

תאורת לד היא חסכונית בחשמל ומפחיתה במידה ניכרת את צריכת האנרגיה

אם אוחזת אתכם חלחלה כל אימת שאתם פותחים את מעטפת הנפץ מחברת החשמל, אל לכם לדאוג, מהיום חשבון החשמל המנופח הולך לפצוח בדיאטה קפדנית. נורות הלד יפחיתו את כמות החשמל הנדרשת לכם כדי לצעוד בבית מבלי להיעזר בחוש המישוש, וחסל סדר התקפות לב בגין תשלומים מופרזים.

 

אתם יכולים להדליק ולכבות כאוות נפשכם

נורות הלד לא מתרגשות מזה, ובניגוד לנורות אחרות שפעולות הדלקה חוזרות ונשנות מקצרות את חייהן, נורות הלד לא מושפעות מכך כלל. מכירים את האינסטינקט הזה שקיבלתם ירושה מאבא, לכבות את האור בצאתכם מהחדר?

נכון מיד אחר כך אתם מנסים לחשב רווח מול הפסד, ותוהים האם ההדלקה והכיבוי לא יגרמו לנורה שלכם לשבוק חיים מבעוד מועד? אז זהו, זה נגמר. אם תצטיידו בנורות לד תוכלו לפתח הובי חדש: הדלקה וכיבוי של המנורה, ולא, זה לא יפגע באורך חייה.

 

מילה שלה זה מילה – תאורת הלד שמחזיקה מעמד שנים

בין 50,000-15,000 שעות עבודה – כך מוערכת פעילותה של תאורת הלד לאחר מחקרים מקיפים. כנראה שתצטרכו להזמין תור אצל פיזיותרפיסט, כי תנועת ההברגה עומדת להיעלם משגרת הפעילות הגופנית שלכם. גמרנו, אין צורך להחליף יותר נורות.

תאורת לד משתלבת נהדר במטבח

סוף סוף נורה שלא פולטת חום!

זוכרים את נורת הלוגן? כמה חום שהיא הייתה מפיצה… הלו, את לא תנור חימום, את בסך הכול נורה! אחד היתרונות המשמעותיים של נורת הלד הוא העובדה שהיא לא פולטת חום, מה שהופך אותה גם לבטיחותית יותר כשאין סכנה שהיא תגרום לדליקה.

 

מתנגדת נחרצת לזיהום סביבתי

בניגוד לאמצעי תאורה אחרים, תאורת הלד ידידותית לסביבה ואינה משחררת חומרים רעילים, מה שהופך אותה לתומכת שקטה ופסיבית בהתנגדות להתחממות הגלובלית. אם אתם מתחברים לרעיונות של קיימות ואיכות הסביבה, ונחרדים מלחשוב על היום שאחרי, תשמחו בוודאי לעשות שימוש בנורות אלו דווקא, מה גם שהן לא מכילות כספית, כך שניתן להשליך אותן ללא חשש.

 

נורות הלד מסוגלות להתמקד באובייקט מסוים

תוכלו להשתמש בתאורת הלד לא רק כתאורה עיקרית, אלא גם בתור אלומה ממוקדת המסבה את תשומת הלב של החלל לחשיפת אובייקטים מסוימים. מעוניינים לפרסם את אגרטל הקריסטל שקניתם בפראג? חפצים להאדיר את יצירת האומנות ההיסטורית של הילדה? תוכלו לכוון את תאורת הלד לכיוון הרצוי ותראו איך אזורים אנונימיים יוצאים לאור.

 

המתכון לבחירת תאורת לד אפקטיבית

חשבו את צריכת החשמל המתאימה לכם

מכיוון שנורות הלד משתמשות בחשמל בחיסכון רב, מידת הואט הדרושה להן, אינה זהה למידת הואט אותה צרכו נורות אחרות. בגדול, אם אתם מעוניינים לדעת בכמה ואט לצייד את נורת הלד, חלקו ב-6 את כמות הואט של הנורה הרגילה. נניח ונורת הליבון הישנה צרכה 80 ואט, נורת הלד שתחליף אותה, תהיה עם הספק של 13 ואט.

לחדרי שירותים ואמבטיה נדרשת נורה עם הספק נמוך יותר, בעוד שלחדרים גדולים תתאמנה נורות עם הספק של למעלה מ-10 ואט, זכרו לבדוק את מיקום הנורה לפני שאתם ממהרים לרכוש אחת כזו.

 

בררו מהי צורת ההברגה התואמת את המנורה בביתכם

צורת ההברגה הנפוצה בבתי מגורים היא ההברגה העבה יותר, או בכינויה: E27. צורת הברגה מוכרת נוספת היא E14, כך שחשוב שתבדקו מה ההברגה המתאימה לכם לפני שתגלו שהנורה שרכשתם – כמוה כלבישת כפפה על כף הרגל.

 

בחרו את טמפרטורת האור הנכונה

ככלל, ככל שטמפרטורת האור גבוהה יותר, כך האור המופק מנורת הלד יהיה לבן יותר, וכן להפך, ככל שהחום המופק הינו נמוך יותר, צבע התאורה ייטה להיות צהבהב עד צהוב. מדד זה מסומן בכמות מעלות קלווין. אם אתם מעוניינים בתאורה המדמה אור יום, השתמשו בנורת לד מעל 4100 מעלות קלווין, ואילו ליצירת אור צהוב וחם השתמשו בפחות מ-3000 מעלות קלווין.

אתם מוזמנים לבקר בחנות הווירטואלית שלנו, ולמצוא מבחר נורות לד שיפנקו את ביתכם באור עשיר וחסכוני. אם משהו עדיין לא מובן דיו, אתם מוזמנים להתקשר ונשמח לשפוך לכם אור על הדברים, הטלפון שלנו: 072-372-8379. מחכות לכם באהבה גדולה, מעצבות הבית של עידה.

תגובה תתקבל בברכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן