צור קשר

חדרי ילדים מעוצבים

אם בעבר חדרי ילדים היו מסתכמים במיטת נוער או יחיד, ארון סטנדרטי וקצת מגירות לאחסון, שהרי כיום עולמם החדש של הילדים מצריך מאיתנו לחשב עיצוב מחדש. דור ה-Z או ה-Y הפך מילדים המשחקים במשחקי קופסה, לילדים יותר טכנולוגיים, דבר המשפיע רבות על עיצוב חדרי הילדים, שהרי יש צורך להתאים את החלל לאופי הילד, כדי שיחוש נוחות בפעילות הים יום. אז בואו נראה כיצד מעצבים חדרי ילדים מודרניים ואילו אלמנטים חדשים כדאי לשלב להם בחדר.

יותר פינות זולה, ופחות ריהוט מעץ

פינות זולה למשחקים יהיו נהדרים לשילוב בחדרי ילדים מעוצבים, החל מפופים צבעוניים שיהיו פזורי בחדר, במיוחד ליד המחשב או הטלוויזיה, כך הילדים יוכלו לרבוץ עם חבריהם על הפופים ולשחק במשחקי פלייסטיישן, בטאבלטים או לצפות להנאתם בטלוויזיה. מלבד זאת, תוכלו לשלב שטיחים צבעוניים תחת הפופים כדי ליצור חמימות בחלל.

צבעים ועיצובים בהשראת משחקי גיימינג

כדי ליצור אווירה מזמינה, תוכלו לשלב בחלל צבעים בהשראת משחקי גיימינג, החל מגוונים ירוקים, כחולים, תכלת ואפילו ורדרד לבנות. צבעים פסטלים הם גם אופציה נהדרת, כאלה שמעניקים לחלל את המראה השובב של הילדים, אך אפשר לאזן את הגוונים עם נגיעות קצת יותר סולידיות כמו עץ ומתכת.

בואו נדבר על מיטות לחדרי הילדים

מיטות בחדרי ילדים מעוצבים יהיו חלק מרכזי בחלל בעיקר בחדרים קטנים, ולכן המיטה עצמה צריכה להיות פרקטית ומתאימה בגודלה לחלל, ומצד שני מעוצבת בצורה סולידית. רק נציין שכיום מיטות בצורת מכונית או מיטות נועזות שהיו אופנתיות בעבר, כבר אינן מתאימות לעיצובים החדשניים, ולכן הבחירה במיטות עץ פשוטות וסולידיות תהיה מצוינת לחדרי ילדים מעוצבים.

טפטים בגוונים בהירים על הקיר

שילוב טפטים בחדרי ילדים הוא בהחלט אופציונלי בעיצובים המודרניים, אך כמובן שיש לבחור את הצבעים המתאימים לאופי החדר. כך למשל טפט כוכבים, טפט עם צורות גרפיות, טפט לבבות עדין – יתרמו רבות לאווירה הילדותית ויוסיפו לחדר שיק מיוחד.

מקומות אחסון יותר יצירתיים

נכון שילדים פחות משחקים במשחקי קופסה ויותר במשחקים טכנולוגיים, אבל עדים עלינו למצוא להם מקומות אחסון לפיצ'פקס קטנים או מתנות שהם מקבלים לימי הולדת. את האחסון תוכלו לבנות ממתקנים המכילים סלסלות או קופסאות מיוחדות שיונחו במקומות שונים בחלל החדר. גם ארון הבגדים יכול להיות פתרון נהדר לאחסון, ולכן תוכלו להקצות בארון מדף ולהציב בו קופסאות אחסון צבעוניות.

תאורה בחדר הילדים

גם לתאורה יש תפקיד חשוב בחלל, וניתן להציב אותה במגוון מקומות לקבלת חלל פונקציונלי להכנת שיעורי בית ומשחק במחשב. תוכלו לרכוש גוף תאורה גדול ואפילו מעוצב וצבעוני שיהיה דומיננטי בחלל, מנורת לילה בסמוך למיטה, מנורת קריאה על שולחן הכתיבה ועוד. בכל מקרה, יש לבחור עוצמת אור נכונה שתאיר בקפידה את האזורים הרצויים בחלל החדר.

עיצוב חדר ילדים בגובה העיניים

עיצוב בגובה העיניים

אנשים רבים שמחליטים לעצב את ביתם נוטים לרכז את מאמציהם בחללים הציבוריים בבית, בסלון, במטבח או...

עיצוב חדר משחק ילדים

משחק ילדים

  אין ספק שאנחנו אוהבים את הילדים שלנו. אוהבים מאוד; אנחנו נהנים לבלות איתם, לצאת איתם...

דילוג לתוכן