צור קשר

טיפים ורעיונות לשיפוץ דירה ולעיצוב מרשים

עברתם דירה וכעת אתם רוצים להוסיף את הטאצ' האישי שלכם? זה מתחיל בקירות ונגמר בריהוט, קבלו טיפים ורעיונות מעולים לחידוש הדירה ולתת לה מגע עיצובי חדשני ומרענן, לפניכם מספר טיפים אשר יכולים לשדרג משמעותית את מראה דירתכם.

# טיפ מס' 1 – מתחילים בחיפוי

חיפוי יכול להיות בכמה מקומות בבית, זה מתחיל בחדר האמבטיה, מתגלגל למטבח ויכול להסתיים בקיר דקורטיבי בסלון, כיום חיפוי קירות הוא ללא ספק טרנד אשר כבש את עולם העיצוב והוא משדרג ללא ספק את נראות הדירה, ניתן להזמינו במגוון טקסטורות וסוגים החל מחיפוי בריקים פשוט ועד לתלת מימד.

# טיפ מס' 2 – אפשר גם עם טפט

האמנם טפטים אינם מתאימים לחללים רטובים אך אם הנכם מעוניינים לעשות קיר דקורטיבי בסלון או בחדר השינה זהו הפתרון האולטימטיבי בעבורכם, העלות שלו זולה יותר והתקנתו גם היא פשוטה יותר. היום אפשר למצוא מגוון ענקי המתאים גם לחדרי ילדים, תינוקות, חדרי הורים ועוד.

# טיפ מס' 3 – יצירת מחיצות בתוך הדירה

לרבים יש בעיה כאשר אין חציצה בין החללים השונים בתוך הדירה, בין אם זה הפרדה בין הסלון למטבח, או בין פינת האוכל למסדרון המחשבה הראשונה היא לעשות להתחיל שיפוץ דירה ולבנות ולשבור קירות, אך לא תמיד זהו הפתרון החכם והטוב ביותר. כיום ניתן באמצעות שינוי ריצוף לעשות חציצה ויזואלית לחללים ולתת את אותה תוצאה מבלי לשפץ את כלל הדירה, דוגמא לכך ניתן לראות בין החלפת ריצוף (הסלון בפרקט והמטבח בגרניט פורצלן למשל.)

# טיפ מס' 4 – ממלאים את החלל הריק

הריהוט במקום, הדירה נקייה ומוכנה למגורים אך עדיין הקירות חלקים ובעלי מראה לבן וקר, כעת הגיע הזמן לשדרג את המראה שלהם ולהוסיף לו את גוון החמימות הביתית אשר חסרה לו, ניתן לתלות מדפים קטנים, להוסיף תמונות, מראות ואפילו שעונים ומילוי החלל הריק.

# טיפ מס' 5 – חושך ואור

דירה אשר אינה מוארת כפי שצריך יכולה לשדר לנו אפרוריות ולהיות "קודרת", זה לא אומר שצריך עכשיו להציף את הבית בתאורה בעוצמה גבוהה ולהרגיש כאילו אתם במשרד או גרוע מכך בבית מרקחת, אך היכן שיש נקודות חשוכות יותר רצוי להוסיף מנורת קיר או אפילו מנורה עומדת, כמו כן אפשר להוסיף פס צבירה על גבי התקרה להאיר כמה שיותר נקודות בתוך חללים גדולים כמו הסלון למשל.

# טיפ מס' 6 – משחקי צבע בסלון

הסלון לעיתים יכול לשעמם אותנו ולכן חשוב לתת לו רענון מידי פעם בין אם זה שדרוג הכריות, ריפוד מחדש של הכורסאות ואפילו הוספת אלמנט חדש כמו דום או אפילו חידוש השולחן.

טיפים לשיפוץ ועיצוב הבית

# טיפ מס' 7 – מקורות השראה

לא צריך לשבור את הראש לבד, המאגר באינטרנט מאפשר לנו לצפות בתמונות ולראות רעיונות של אנשים אשר עיצובי את הדירה שלהם כמו שהם אוהבים, ניתן לקבל משם השראה, רעיונות וטיפים כיצד לעצב את הדירה, יש לא מעט קבוצות בפייסבוק, אתרים ואפילו גלריות תמונות המלאות בעיצובי דירות מרהיבים ויפים.

המאמר באדיבות פורטל טופ שיפוצים – https://www.top-renovations.co.il

תגובה תתקבל בברכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן