צור קשר

הבית של ליפז ואורי

ליפז ואורי פנו אלינו לפני שנה וחצי לאחר שהחלו לבנות את ביתם. הבית שנקנה בהרחבה שבמושב דורות (מכירים את השום הקפוא שקונים בסופר?זה משם ) היה בשלב בנייה התחלתי מאוד, אך הם ביקשו מאתנו יד מלווה (וזרוע נטויה), ואנחנו מיהרנו לשלוח אליהם את שרית.

ליפז מורה ליוגה, ואורי מהנדס מכונות (עולמות תוכן שונים ומשלימים), הם זוג צעיר חמוד (ואמיץ במיוחד, מיד תבינו למה) והורים לשני ילדים קטנים. למרות האווירה הכפרית-קיבוצית השורה בדורות, ליפז ואורי חלמו על בית בעל מראה מנוגד; אורבני ונקי, אך עם זאת חמים ומזמין. בפגישה הראשונה שמענו מהם איך מתנהלת שגרת יומם, ואיך הם מקווים שביתם ייראה. לאחר מכן שינסנו מותנינו בשמחה והתחלנו בשינויים קלים בתוכניות הבנייה; העתקנו את המיקום המקורי של הסלון ושל פינת האוכל לחלק אחר בבית, עדכנו בהתאם לכך את תוכניות החשמל והתאורה, ופתחנו חלון בקיר שלידו העמדנו את פינת האוכל.

בחרנו בצבעי הטבע הבסיסיים שחור-אפור-לבן-עץ, ולהם הוספנו ניגודיות משמחת בצבעים טורקיז-ירוק-צהוב. בחרנו להשתמש בחומרים עץ, ברזל ובטון, ולהם הוספנו נגיעות רכות של ירק וטקסטיל (אהבתם את שטיח הברברי? לו רק הייתם דורכים עליו!). לצד ספת הרי"ש המלבנית העמדנו הדום עגול, ולצד שולחן הקפה העשוי עץ הצבנו כורסה בעלת רגלי מתכת.

את גוף התאורה שמעל פינת האוכל, העשוי עץ וברזל, תכננו ועיצבנו יחד עם ליפז ואורי, ביצע והרכיב אותו אחיה של ליפז (אל תנסו את זה בבית, האיש חשמלאי מוכשר!).

 

צילום: אודי גורן

עיצוב בתים פרטיים

הסלון במהלך הבניה, לפני

הסלון אחרי

סלון אורבני בהרחבה בקיבוץ

גוף תאורה מעל שולחן אוכל

גוף תאורה מקורת עץ וחוטי חשמל

עיצוב בתים פרטים

מטבח שמשקיף על הסלון ופינת האוכל

מבט אל הכניסה ומבואת החדרים

הרכבה עצמית של גוף תאורה

גוף תאורה שנעשה בהרכבה עצמית

פינה נעימה בבית, ספסל עץ וצמחיה

בתים במראה אורבני

שימוש במתכות מושחרות ליצירת מראה אורבני

עיצוב בתים אורבנים

נגיעות של צבע

הדום בשילובי בדים, נוח מאוד לישיבה

נגיעות של זהב

פרט

פרט

 

תגובה תתקבל בברכה
23 תגובות ל “הבית של ליפז ואורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן