צור קשר

קבלו מספר טיפים חמים לשדרוג המטבח שלכם

לא תמיד צריך להחליף את כלל המטבח כאשר רוצים לשדרג את הנראות שלו, את האפקטיביות והשימושיות שבו, לעיתים ניתן לשדרג, לשפץ ולהוסיף לו אלמנטים דקורטיביים או למטרת נוחות מבלי להוציא הון מכיסכם וללא צורך בעבודות הריסה ובנייה, יאללה מתחילים:

# טיפ מס' 1 – תוספת אי למטבח

בין אם זה למטרת הוספת משטח עבודה נוסף או למטרת תוספת ארונות אחסון ופינת אוכל, אי למטבח הוא ללא ספק אחד מן הפתרונות להגדלת המטבח הקיים באמצעות יחידה נפרדת אשר יכולה להשתלב נהדר, אם רוצים לשבור את העיצוב הסטנדרטי ניתן לעשות זאת עם בוצ'ר מעץ במקום שיש ולקבל גוון עיצובי נוסף לחלל.

# טיפ מס' 2 – חיפוי זכוכית למטבח

אם יש לכם עיצוב מודרני במטבח, החלפת קיר הקרמיקות הישן ושדרוג שלו לזכוכית ללא ספק יכול להוסיף אפקט חדשני ומרענן למטבח, כמו כן חיפוי זכוכית למטבח יכול להיות עם הדפסים עליו, במגוון צבעים וגדלים, מה שמאפשר לכם לקבל לא מעט סגנונות עיצוב זמינים למטבח.

# טיפ מס' 3 – החלפת דלתות המטבח

המטבח שלכם עשוי מפורמייקה? אתם יכולים בקלות להחליף את כלל החזיתות שלו בעלות ממש מינימלית באמצעות החלפה של הדלתות בלבד, את הקנטים והאלמנטים הנוספים שיש על הארונות ניתן לשנות גם כן בעלות שאינה גבוה, מה שנותן לכם את האפשרות לשדרג את המטבח מבלי לעשות אחד חדש ובכך לקבל צבע חדש ואפילו החלפה לסגנון אחר, אם בעבר הייתם בעלי סגנון מודרני כיום תוכלו להוסיף דלתות מטבח עם גימור כפרי.

# טיפ מס' 4 – תוספת ארון תריס למטבח

נכון, אם רוצים להוסיף עוד ארון למטבח בדרך כלל הוא יהיה עליי על מנת להשלים את הרצף הקיים, אך על מנת שהוא יהיה זהה לחלוטין צריך למצוא את הגוון המדוייק ואם לא שמרתם אותו, כנראה שלא תצליחו להתאים במאה אחוז וגם! לא תמיד יש מקום בחלק העליון להמשיך את הרצף, אז מה עושים כאשר יש בעיות אחסון במטבח? ניתן להוסיף ארון תריס (גלילה) בין הארונות העליונים ועד לשיש ובעצם זה מקום אחסון שמונח על גבי השיש, תוספת שיכולה להשתלם עם כל צבע של מטבח ובעלת מראה מודרני ועדכני.

# טיפ מס' 5 – אולי כן להחליף?

בעלי תקציב מוגבל עם מטבח ישן, הגעתם אל סוף השנה? רצוי שתבדקו האם יש עודפים ומטבחים מתצוגה שאתם יכולים לרכוש בכלום כסף! רצוי לחפש אחר מטבחים במבצע בתקופת סוף השנה בעיקר כאשר חברות המטבחים מחליפות את העיצובים ומעדכנות את אולמות התצוגה שלהם ורק מחפשות כיצד להיפטר מן המטבחים האלו שנמצאים אצלם, בשיטה הזו אפשר לחסוך עשרות אחוזים ולקבל מטבח זול באמת, אתם רוצים מטבח זול ולא רק בסוף השנה? הכירו את אתר "המטבח שלי", אשר מאפשר לכם לעשות השוואת מחירים בין חברות ונגרי מטבחים מהמובילים בכל הארץ, בקרו כעת –https://www.kitchensdesign.co.il

תגובה תתקבל בברכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן