צור קשר

עיצוב עם מראות

יש לא מעט יתרונות בשילוב מראות בחלל הבית, הן מגדילות את חלל הבית, מכפילות את האור בחלל, משקפות לנו את עצמנו בכל פעם שאנו עוברים לידן, מזרימות אנרגיות בחלל ובכלל הן אף פעם לא משקרות לנו, מראות לנו את עצמנו בכל סיטואציה בבית. אז איך בוחרים מראות מרשימות ויפות שכאלה? והיכן ניתן למקם אותן בחלל בצורה עיצובית מרשימה?

מראה היא אמנם בסך הכל לוח זכוכית, אך יש לה משמעות רבה מבחינה פונקציונלית בעיצוב הבית. לעיצוב עם מראות יש קסם בלתי מוסבר, שהרי המראה מכפילה אור ותנועה בחלל, היא יוצרת אשליה של מרחב גדול ומספקת אלמנט עיצובי מרשים בכל מקום שבו היא ממוקמת. כיום, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי שוק המראות מוצף אין ספור דוגמאות מיוחדות, חלקן עומדות, חלקן תלויות, עם מסגרת, בלי מסגרת, מראות חתוכות (שילוב של כמה מראות יחד מעוצבות בחלקים) והרשימה עוד ארוכה.

עיצוב עם מראות

היכן למקם את המראה?

את המראה חשוב להתאים בקפידה לחלל המיועד, כך שהיא לא תיראה קטנה מדי וגם לא גדולה מדי. במידה ומדובר בהתאמת מראה לחלל הסלון, תוכלו להתאים מראה מלבנית שפרוסה לרוחב הספות, כך שהיא מגדילה את הקיר. לעומת זאת, מעל פינת האוכל תוכלו לשלב מראה יותר מרובעת או מן פאזל של מראות פזורות. במסדרון או בכניסה לבית תוכלו לשלב מראות מלבניות אותן מומלץ לתלות לאורך, אך ניתן גם לבחור מראה עם עיצוב הומוריסטי ומעניין שתוסיף עניין רב וצבע לחלל.

עיצוב עם מראה

בחדרים פנימיים כמו בחדר השינה תוכלו לתלות מראה על הקיר מעל המיטה, או לרכוש מראה עומדת שאותה תציבו ליד הארון או בחדר ארונות. גם מעל הטואלט מומלץ לתלות מראה, אך עם תאורה נכונה, כך שנשים יוכלו להתאפר ולהסתדר באור ברור וחזק. בחדר האמבטיה תוכלו לתלות מראה גדולה בסמוך לכיור, אך גם כאן לתאורה יש משמעות רבה.

מסגרת מרשימה – זה כל הסיפור

למסגרת של המראה ישנה משמעות רבה, הרי עם כל הכבוד למראה, המסגרת היא זאת שנותנת את הטון העיצובי, ומסגרת שאינה מתאימה לסגנון העיצוב של החלל, עלולה להיראות "לא קשורה". לכן, התאימו את המסגרת על פי הסגנון העיצובי של הבית. לדוגמא: אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי, תוכלו להתאים מראה עם מסגרת עץ מאסיבית ומרשימה, אך אם ביתכם מעוצב בסגנון קלאסי, תוכלו לבחור מסגרות עדינות בגווני לבן, אפור ואפילו צבע נועז, אך כמובן כזה שישתלב בצורה מתאימה בחלל.

את המראות חשוב לתלות בצורה מסוימת, באופן כזה שהמראה לא תהיה נמוכה מדי ו"תחתוך" כביכול את הראש לאדם גבוה, וגם לא גבוהה מדי. לכן, יש להקפיד כי המראה נוחה ומתאימה לשימוש לכל דיירי הבית. כך לגבי תליית מראה בסלון, באמבטיה, בחדרי ילדים ובכלל בכל מקום שתרצו.

 

תגובה תתקבל בברכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן