צור קשר

איך לבחור ספה לחדר משפחה

מה יותר אוטופי מתמונה משפחתית בה שוהים כל בני המשפחה יחד, אבא ואמא רובצים על ספה בנינוחות כשלצידם משחקת הקטנה בבובה, הגדול צופה בטלוויזיה והאמצעי קורא ספר? אינכם צריכים לחלום על התמונה הזו כעל דבר שאינו בר השגה. תוכלו לעצב לעצמכם חדר משפחה מהחלומות ולראות איך כולם נמשכים אליו כמו תולעים אל עלי תות.

אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בחדר המשפחה הוא הספה. אם אינכם משפחה רובוטית, הרי שההנאה הגדולה ביותר שלכם היא לא לעשות כלום, רק לטבוע יחד בספה גדולת גוף.

אז איך לבחור ספה לחדר משפחה? אל תדאגו, אנחנו יודעות על זה המון, הכיף הכי גדול של מעצבות הבית של עידה הוא לחלוק כלים וניסיון עם פרטנרים תאבי ידע. כל התשובות בפוסט שלפניכם.

 

הספה הגדולה של נעמה ויונתן

פגשתי אותם בביתם, זוג מקסים לשלושה ילדי שמנת מפונקים, הם ביקשו שאעזור להם ליצור פינה משפחתית שתאחד את כולם ולא תשאיר אותם ספונים איש איש במסך הנייד שלו. זו הייתה מלאכה עם שליחות של ממש. אני לא אלאה אתכם בכל פרטי העיצוב של חדר המשפחה שלהם, כי אנחנו רוצות להגיע לתכלס, אספר לכם רק על הספה.

יום אחד שולחת לי נעמה תצלום של ספה וכותבת: "זהו, מצאתי את שאהבה נפשי", שמחתי בשבילה אבל אז צדו את עיני ממדי הספה הקטנים. החזרתי לה בתשובה שאני שונאת להיות משביתת שמחות, אבל הספה הזאת לא תתאים לחדר המשפחה שלהם.

"למה???" זעקו לי אותיותיה, מגובות בשלושה סימני שאלה.

"משום שהיא קטנה מדי, ואנחנו כאן בפעילות מקרבת לבבות!" הזכרתי לה.

אל תדאגו, מצאנו להם ספה ענקית שהכילה את כולם ברווח, ונתנה מענה למקטנה ועד גדול. המסקנה שאני שולפת בזהירות מהסיפור היא שתמיד כדאי לפרגן ספה גדולה לחדר המשפחה, זאת בתנאי שהחלל שלכם לא מגביל אתכם יתר על המידה.

 

ספה מפנקת עם המון כריות

ספה שמכילה את בני המשפחה בנינוחות

 

ספה עם מלא כריות

אין משהו יותר מפנק ויותר חמים מספה עמוסת כריות בצבעים מעניינים. בדרך כלל אני מגבילה את השימוש בכריות נוי ל-4-5 כריות, אמנם על הספה בחדר המשפחה אני מרשה להגזים. כאן תוכלו להתקשקש עם טקסטורות מעניינות בצבעים חוצי גילאים וסטטוסים.

כדאי להשתמש בכריות בסגנון לא רשמי, שהלוא לחדר המשפחה אנחנו נכנסים מנוטרלים מעניבות וחליפות שרד. אנחנו ממליצות על סט כריות נוי טורינו לבית של בנות, או על סט כריות נוי טהיטי לאווירה אביבית. תוכלו לקנות ספה בגוון קלאסי אחיד ולהחליף מדי פעם את הכריות ליצירת ריענון והתחדשות.

 

מי בא אלי?

מכירים את הקריאה הצוהלת הזו, בה אנו מזמינים את הילדים לחיבוק גדול ולמטר נשיקות? גם הספה בחדר המשפחה צריכה להזמין אותם באותה צורה, מה שאומר שהיא צריכה להיות נוחה ופרקטית גם לשימוש ילדותי.

בחרו בספה מרופדת בבד דוחה כתמים, מומלץ להצטייד בספה כהה או בטקסטורה עשירה שתעלים עין מלכלוך כזה או אחר ולא תציג אותם לראווה. ספה צחורה בריפוד עדין השאירו לארמון של המלכה אליזבת, לחדר המשפחה יעדו ספה "אנושית" ומתחשבת.

עיצוב חדר משפחה בצבעים רכים

 

ספה יכולה להפריד בין חללים

במידה ואין לכם חדר מיוחד משפחתי, תוכלו ליצור פינת משפחה נהדרת בעזרת הספה שלכם. אתם מוזמנים להקצות פינה בחלל לצורך מטרה זו ולהציב מולה, שלא בצמוד לקיר, ספה פינתית גדולה.

כך אתם תוחמים לכם שטח בקלי קלות, בלי לשבור קירות ובלי לבנות אותם מחדש. תוכלו להוסיף שטיח המרפד את השטח שמתחת לספה ועד לקיר, כך אתם מגדרים סופית את האזור, ותולים שלט וירטואלי: "כאן פינת המשפחה שלנו".

 

ספה לחדר המשפחה שמתאימה את עצמה

יתכן שאתם מבלים זמן רב בחיקה של הספה המשפחתית שלכם, חשוב שהישיבה עליה תהיה בטוחה ונכונה, כך שלא תשאלו את עצמכם: "מה חטאנו שנגזר עלינו להתענות מכאבי גב?" ספה ארגונומית היא ספה שפותחה במטרה לשרת את הצורך האנושי, היא מכירה את היכולות הגופניות שלנו כמו גם את חסרונותינו ומצליחה לשלב באיזון מדויק את כל המרכיבים של פינת ישיבה מושלמת.

אם אתם מחפשים ספה לחדר משפחה שתיתן תמיכה לגב ולאזור חגורת הכתפיים, לא תעמיס על הרגליים ותעניק לכם מנוחה אמיתית, ספה ארגונומית יכולה להיות בחירה איכותית עבורכם.

 

מי שלא מחדש את חדר המשפחה מדי חודש

אינכם רוצים להיזכר בגעגוע בספה החדשה והיפהפייה שהייתה בראשית דרכה, הספה הבלה והקרועה שלפניכם. חשוב שתבחנו היטב את טיב הספה, בררו שהחברה הנותנת את שירותיה היא חברה אמינה המעניקה אחריות ועומדת במילתה.

ספה טובה אמורה לשרת אתכם היטב שנים רבות גם אחרי שהפעוטות הרכים שהיו ילדיכם הופכים להורים בעצמם (עכשיו הם מצווים את ילדיהם את שהבטיחו שלא יצוו לעולם: "אין לעלות עם נעליים על הספה!").

חדר משפחה עם ספה מרווחת לכולם

 

ספה עם שזלונג לחדר המשפחה – היתרונות?

השזלונג מאריך את הספה אך נשאר חלק ממנה, מה שמאפשר הנחת רגליים על גביו, השזלונג משמש גם כמושב נוסף בספה ויכול להוות מקום אחסון. בחדר המשפחה כל מקום ישיבה הוא נצרך ביותר, מה שהופך את השזלונג לאורח של כבוד בכל סצנה משפחתית חמימה.

תגובה תתקבל בברכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן