צור קשר

עיצוב חדר משפחה

חדר משפחה הוא ללא ספק לב ליבו של כל בית ומקום חם בו נפגשים בני המשפחה להרמוניה משותפת למשחקים, לקריאה או סתם לרבוץ על ספה מפנקת ונוחה לאחר יום עבודה מתיש ולהעביר חוויות מהיומיום. לרוב, חדר משפחה מעוצב הוא חלל קטן ביחס לחללים אחרים בבית, אבל גם אותו יש לתכנן בצורה חמימה ונעימה שתיתן לכם שהות מהנה ומזמינה עם בני המשפחה.

בנות צוות הסיסטר של "הבית של עידה" תמיד אוהבות אתגרים מיוחדים שאינם סטנדרטיים וכאן כדי להגשים לכם כל חלום! בבואנו לעצב חדר משפחה, אנו לוקחות בחשבון כי זהו חדר חמים ונעים ובוודאי תרצו בו אווירה מיוחדת ורכה, לכן אנו לוקחות נשימה ארוכה וצועדות לעבר המשימה.

אז איך למעשה מעצבים את חדר המשפחה באווירה חמימה והרמונית?

טוב, כמובן שאין סיבה שחדר משפחה יהיה חדר בו מושלכת הכביסה או סוג של מחסן – יש לתת לחדר המשפחה את הכבוד הראוי לו! אנו מאמינות כי חדר משפחה, למרות מידותיו הקטנות, חייב להיות מעוצב  להפליא בדיוק כמו שאר החללים בבית. אז אך מתחילים?

צבע, צבעים וצבעוניות, הם שם המשחק!

עיצוב חדר למשפחה בהחלט מתחיל מתכנון נכון של צבעים, הרי לצבעים יש כוח רב והם יכולים להשפיע על כל המרחב, הם יכולים ליצור אשליה של מרחב גדול ומרווח. כאן נשאלה שאלת המיליון דולר – איך מתאימים את הצבעים לחלל? על מנת להתאים את הצבעים לחלל בצורה נכונה, ראשית עליכם לדעת איזו אווירה אתם רוצים בחלל – מרגיעה, רעשנית , כיפית או משפחתית, או בכלל שילוב של צבעים רבים. ההמלצה היא לבחור צבעים בגוון ניטרלי ובהיר יחסית, כך תוכלו לשלב אלמנטים רבים להשלמת האווירה.

ריהוט בחדר משפחה

חדר משפחה מעוצב מתחיל בבחירת ריהוט ספציפי הכולל ספה מרווחת ומפנקת, פופים צבעוניים, ספריה מרשימה עליה ניתן לשים ספרים, ארגזים ובהם משחקים, קישוטים ועוד. ספריה המכילה את כל האלמנטים הללו, תוכל לשמש את כל בני המשפחה, בין אם את הבוגרים לקריאת ספרים ובין אם את הילדים למשחקים, לכן תמיד כדאי לשלב ספרית כוורת ובה להניח כל שתרצו.

תמונות וחפצי נוי שימושיים – גם הם חלק מהנוף!

לעיתים כאשר נגשים למשימת עיצוב חדרי משפחה, ניתן לראות חללים הנראים כמעין חלל המשמש למעבר בתוך הבית מהחלל המרכזי לחדר השינה. לכן יש לזכור שגם את המעברים יש לעצב בקפידה ולנסות לנצל כל חלל בבית להנאה מושלמת. חדרי משפחה מעוצבים יכולים להיות גם חלק ממסדרון או מעבר, אם מתכננים אותו בקפידה. כמובן שניתן להוסיף טאצ'ים קטנים של תמונות משפחתיות להשלמת האווירה, ארגזים המשמשים כמעין כלי אחסון נפלא ועוד פרטי נוי אחרים שיכולים בקלות לשדרג כל חלל.

זכרו תמיד כי – שינוי מרענן לעיניים ייתן לכם ללא ספק שינוי מרענן בחיים עצמם. גם חדר המשפחה שלכם חייב במה משלו!

אנחנו מחכות לכם כאן, במרחבי הבית הוירטואלי שלנו. הקפה עלינו!

מהפך בשלושה מפגשים

אם את חולמת לרענן חלקים שלמים בבית, ונדמה לך שאת זקוקה לעזרה יסודית, אבל לא בא...

מתחילות לעצב את הבית

למי אין חלום על בית יפה ומעוצב? מי לא מפנטזת להפסיק לעבוד בשביל הבית, ולהתחיל ליהנות...

פינת המשפחה שלי!

צילום אודי גורן 'פינת משפחה' היא בדרך כלל כינוי לאזור לא מנוצל בבית, מעין חדרון הכלוא...

הסלון של הילה ואלון

צילום: אודי גורן פינת משחקים נחבאת אל הכלים הילה ואלון חלמו להוסיף בחלל המרכזי פינת משחקים...

עיצוב מרתף רב שימושי

מרתף רב שימושי

ירדן הגיעה אלינו בזכות לילך חברתה; לילך עוקבת באדיקות אחר 'הבית של עידה' ולכן כאשר סיפרה...

חדר המשפחה.

כמו שכבר הסברתי בפתיח, את חדר המשפחה המקסים תיכנן האדריכל יעקב מנחם. מדובר בחלל ריבועי שמחבר...

טען עוד...
דילוג לתוכן