צור קשר

הבית של מיכל וגיא

גיא ומיכל הגיעו אלי דרך הבלוג, הם מתגוררים בדירה בת 5 חדרים בגבעתיים. במהלך השיפוץ לזוג היו 3 ילדים, זוג תאומות חמודות ובן בכור, מיכל הייתה בהריון בשעתו ובינתיים ילדה בן נוסף, כך שמניין הילדים מגיע כעת לארבעה. לקראת הגעתו של הילד הנוסף, הם רצו להערך מבחינת חלוקת החדרים ובאותה הזדמנות לשדרג  את המראה הכללי של הבית.

פגישת קונספט

מיכל וגיא הם זוג פסיכולוגים קליניים,כל הסטיגמות שיש לי על פסיכולוגים נשואים נעלמו ברגע שהכרתי את השניים האלה.  זוג מקסים ומיוחד עם דינימיקה זוגית מדהימה, ששמורה כנראה רק לאלה שמבינים ונוברים על בסיס יום יומי בנפש האדם.

הפגישה הראשונה שלנו הייתה משעשעת למדי, בה ניסינו להבין את הצרכים שלהם ובנוסף לעמוד על הסגנון העיצובי שלהם,  גיא רצה להכניס קשת רחבה של סגנונות עיצוביים בבית אחד, החל מסגנון פרובנס וכלה בסגנון אתני ,אני מכירה מקרוב את התופעה כוון שגם אני לעיתים מתחברת ואוהבת סגנונות שונים ורוצה את כולם תחת קורת גג אחד. כנראה זאת הסיבה שהמציאו את הסגנון האקלקטי שזה למעשה ערבוב של סגנונות קצת מכל דבר… וכאן נכנס התפקיד שלי שזה לשמור ולוודא שזה לא ייצא מעורבב מידי.

למיכל היה בעיקר חשוב לבחור בצבעים שהם על סקאלת הצבעים כתום, חום-כתום ובורדו, אני מודה שאלה פחות הבחירות הראשוניות שלי ,אבל בסוף הגענו לעמק השווה. בנוסף, לאור הגדלת המשפחה היה צורך להרחיב חדר אחד על חשבון חדר אחר על מנת לשכן את שתי הבנות באותו חדר בצורה מרווחת.

ריהוט

במקום 2 ספות העור הכהות שעמדו בטור עורפי מיקמנו ספת "רייש " בגווני זהב, גוף הספה נבחר בגוון אחיד ואת כריות הגב ריפדנו בצבע דומה אך עם טקסטורה של פסים בשילוב מאט ובמבריק, בנוסף שילבנו כריות נוי בגוונים של כתום ואדום בריק. השולחן הסלוני נלקח מחדר שינה, לאחר ששימש שם כמתקן להנחת בגדים. מבואת הכניסה ופינת האוכל נמצאים באותו חלל ועברו אף הם שידרוג קל, שולחן חדר האוכל נשאר כפי שהוא הוספנו סביבו 5 כסאות בסגנון רומנטי, במבואת הכניסה במקום הצעצועים שעמדו שם דרך קבע מיקמנו קונסולה מעץ ומעליה מראה אובלית בגוון כסוף.

תאורה

התאורה המרכזית בחלל היא תאורה של ספוטים שמוקמו בתיקרת הגבס המונמכת. הוספנו לה תאורת אווירה על הקיר מעל הספה, גוף תאורה קירי עם שני אהילי זכוכית חלבית.  מאותו חומר של פליז וברונזה מיקמנו 2 גופים משני צידי המראה בכניסה לבית. מעל פינת האוכל תלינו מנורת 5 קנים.

צבע ודקורציה

את החלל כולו רצינו "לחמם" עשינו זאת על ידי הנחה של טפט מדליונים של טון על טון בגווני שמנת, בצידו האחד תלינו תמונה של נחום גוטמן ובצידו השני גוף תאורה אשר זורק אלומות אור ומדגיש את הטקסטורה של הטפט. את קיר הכניסה חיפינו בטיח פיגמנטי בגוון חול כהה אשר יוצר קונטרסט מתאים לשידת העץ ולמראה הכסופה. מיכל בהתחלה מאוד חששה מבחירה של גוון כהה לקיר הזה וביקשה שהוא יהיה בגוון לבן שמנת, עשינו נסיון על שטח קטן וראינו שמתקבלת תוצאה ממש אנמית ולא מורגשת, לבסוף התרצתה ובחרנו בגוון הכהה יותר.

להשלמת האוירה פרשנו שטיח זיגלר .הזיגלר הינו שטיח המעוצב בפרחים מופשטים בהשראתו של מעצב גרמני נודע בשם זיגלר שעיצב במאה ה-19 בעבור הפרסים. ולסיום וילונות בגוון שמנת הן על החלון והן על פתח היציאה למרפסת.

מה נותר לנו חוץ מלאחל להם המון מזל טוב על הולדת הבן אותו זכינו לראות בביקורנו האחרון, מדובר בשיכפול גנטי מוקטן של גיא ולשאר דרי הבית רק רגעי אושר במעונם המחודש.

צילום: איתמר שיקלר

הסלון-לפני

סלון -אחרי

סלון בשילוב צבעי אדמה

כריות נוי

מבט מכוון פינת האוכל אל הסלון.

מבט אל מבואת הכניסה

 

קונסולה לכניסה על קיר עם טיח פיגמנטי.

שולחן "פינוק" שמתלבש על הספה

 

תגובה תתקבל בברכה
14 תגובות ל “הבית של מיכל וגיא
אני

מאוד יפה. אשמח לדעת הטיח במבואת הכניסה באיזה צבע? האם זה פרקטי עם ילדים? איך מנקים את זה

שלומצי

וואו, אני מבינה שהיו לך אילוצים בבחירת הצבעים וזה לא הסגנון הרגיל שלך אבל יצאו להם סלון ופינת אוכל של סבתות פולניות מפעם… חסרה רק הויטרינה עם הסרוויס ופסלוני חרסינה של ילדים

ענת

מדהים איך אתן הופכות כל חדר לפינת חמד שהיא פשוט יהלום… ואגב, חשבתי שאני המשוגעת היחידה שאוהבת הרבה כמה סגנונות גם יחד ורוצה ליהנות מכולם…

גליה

אני ממש לא מסכימה עם שלומצי. יצא מדהים! נכון, קצת שונה מהסגנון הרגיל של עידה, אך זה חלק ממקצועיות – להתאים את עצמך ללקוח, בסופו של דבר זה הטעם שלו והבית שלו. והטאצ'ים הנכונים, במיוחד בכניסה – הם מאוד "עידה". בקיצור – יפה מאוד!

בנקו

איזה יופי של איכות עיצוב! ממש התרשמתי מהעבודות שלכם
אין ספק שיש לך את הכישרון לעצב דירות לשלמות

עידה

הי ,
הטיח הוא לרוב טיח שמשתמשים בו לחיפוי חוץ.
יש שליכט גס, בינוני ועדין. אנחנו בחרנו בשליכט עדין.
בגלל המרקם שלו אין בעיה לנקות אותוץ
מספר הגוון שלו 4022 t של טמבור, אני מקווה שזכרוני אינו מתעה אותי.
עידית

יולי אברהמי

לעידה ונטע,

אני כל כך אוהבת את העיצובים המקסימים שלכן, אבל הפעם זה לא זה.
הסלון עצוב, זקן וכל כך עייף. כנראה שקיבלתן הכתבות לא לטעמכן.
השטיח בחדר הילדות – הצבע חזק מדי ונותן מראה זול לכל החדר.
הטפט בחדר השינה גורם להרגשה לא נעימה.
אתן שתיכם נפלאות וחבל שקיבלתן הכתבות (כך אני מרגישה) שלא היו לרוחכן.

בהצלחה בעיצובים הבאים,

יולי

יפעת

עידה ונטע היקרות!!
תוכלו לספר לי בבקשה איפה רכשתן את השטיח בסלון
ומה מחירו?

תודה
ותמשיכו לעשות עבודה מדהימה כמו שאתן יודעות!!
יפעת.

רתם

שלום נטע ועידית,

האם תוכלו בבקשה לציין איפה נקנתה קונסולת העץ היפה שבכניסה לדירה?

תודה,
רתם

עצמון

העיצוב מהמם!!! פשוט כייף להסתכל פעם אחר פעם….
מאיפה נרכשו הקונסולה שבכניסה ושולחן ה"פינוק" שמתלבש של הספה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן