צור קשר

תאורה לחדרי ילדים

כיצד בוחרים תאורה לחדר ילדים ונוער?

תאורה היא זאת שנותנת את הטון בחלל, ולה השפעה רבה על נוחות השהייה שלנו בחדרים, הרי ברוב המקרים אנו נעזרים בתאורה מלאכותית ופחות בתאורה הנכנסת באופן טבעי דרך החלון. ילדים נמצאים זמן רב בחדרם בשעות היום, הם יושבים לשחק על השטיח או בשולחן, הם מבצעים מטלות הניתנות להם מבית הספר, משחקים במשחקי מחשב, מארחים חברים וכו'. העובדה כי הם מאמצים את עיניהם בעת ביצוע הפעילויות הללו, דורשת מאיתנו ההורים לעצור לרגע ולהבין את החשיבות הרבה של התאורה בחלל חדר הילדים. יחד עם זאת, ישנה משמעות רבה לגילם של הילדים, כאשר לכל גיל יש את הצרכים שלו ואת גופי התאורה המתאימים לילדים מבחינה עיצובית.

נתחיל עם בחירת תאורה לקטנטנים

בחדר שינה של תינוקות יש צורך מצד אחד באור חזק ורך שיאפשר להורים לטפל בתינוקות בצורה מיטבית, ומצד שני תינוקות וילדים זקוקים לתאורה בעלת עוצמה נמוכה שתאפשר להם לישון באור חלש יותר, כיוון שהם מפחדים לישון בחושך. לכן, מומלץ לשלב גוף תאורה לחדר ילדים חזק במרכז החדר וגוף תאורה בעוצמה נמוכה המתחבר לשקע החשמל. מבחינת גוון האור, מומלץ לבחור תאורה לחדר בהירה שתאפשר קבלת חלל מרגיע וגדול.

מבחינת גופי תאורה לחדר ילדים תוכלו לבחור בגופים דקורטיביים המתאימים לחדרי ילדים כמו – מנורות מכונית, מטוסים, לבבות, מנורות עם הדפסים של דמויות אהובות, כוכבים וכו'. גוף התאורה ממוקם במרכז חדר הילדים והופך לאלמנט עיצובי המשפיע על החלל, ולכן יש לבחור גופי תאורה לחדר ילדים בצורה שתתאים לשאר האלמנטים בחלל.

בחירת תאורה לחדר ילדים ונוער

ילדים בגילאים גדולים יותר, פחות מפחדים להישאר בחדר חשוך ביחס לילדים קטנים, ולכן תוכלו לבחור עבורם אור חזק בחלל שיאפשר להם לשחק בחדר בצורה נינוחה. כמו כן, תוכלו לשלב עבורם מנורת קריאה על השולחן שעליו הם מכינים את שיעורי הבית, או קוראים ספר, כדי לאפשר להם לראות טוב יותר.

גם מבחינת גוף התאורה עצמו, תוכלו לבחור באלמנטים עיצוביים המתאימים לנערים בגיל ההתבגרות, כמו גוף תאורה לחדר ילדים בצורת כדורגל, צורות גיאומטריות, מטוסים ועוד מיני עיצובים שילדים ונערים בגיל ההתבגרות אוהבים.

בטיחות בסדר עדיפות ראשון

בתהליך בחירת גופי תאורה לחדר ילדים, בראש ובראשונה יש לקחת בחשבון את נושא הבטיחות, בעיקר כאשר משפצים את חדר הילדים או מתכננים תאורה חדשה. התאורה חייבת להיות בטיחותית מבחינת המיקום שלה, בין אם מדובר על תאורה צמודה לקיר המחוברת בשקע, או מנורת קריאה העומדת על שידה או על שולחן הכתיבה. כמו כן, גופי תאורה לחדר ילדים חייבים להיות של חברות מוכרות העומדות בתווי התקן, כך תוכלו להיות בראש שקט. מלבד נושא הבטיחות ישנה משמעות רבה לבחירת מנורות חסכוניות, כאשר ההמלצה היא לשלב נורות לד הידועות כחסכוניות ביחס לנורות אחרות, בעלות רמת בטיחות גבוהה ומגיעות במגוון רב של גוונים ועוצמות.

אינסטוש סיפור אהבה

זה הזמם לעדכן אתכם שהמון דברים קורים באינסטגרם שלנו, לכן מזמינה אתכם בשמחה לעקוב אחרינו גם...

איך לתכנן תאורה לבית

דמיינו לעצמכם שאתם חוזרים מיום עבודה ארוך ומגלים שהילד שלכם עשה מעשה קונדס והחליף את מנורות...

תאורה למטבח

איך קונים תאורה

פסטיבל אורות הוא לא משהו שנוסעים לעיר העתיקה בירושלים כדי ליהנות ממנו אחת לשנה, אתם יכולים...

איך בוחרים גופי תאורה

כשלקוחות באים אלי ואומרים "עידה, פליז, תעשי משהו עם העניין של התאורה", אני מזהה בדרך כלל...

איך לבחור תאורת לד

הן הטרנד החדש בענף התאורה, כוכבות עולות שנכנסו לזירה ותפסו את כל הבמה: נורות הלד. נקודות...

איך לבחור תאורה לבית

אם מעולם לא התייחסתם לתאורה לבית בתור פקטור מכריע לגבי התחושה, המראה העיצובי והקשר בין חללים...

עיצוב חדר ילדים בגובה העיניים

עיצוב בגובה העיניים

אנשים רבים שמחליטים לעצב את ביתם נוטים לרכז את מאמציהם בחללים הציבוריים בבית, בסלון, במטבח או...

איך לבחור תאורה למטבח

התרבות הישראלית אוהבת אוכל, נושמת אוכל, חיה ומדברת אוכל וכמובן גם מבשלת אותו מכל הלב. פלא...

עיצוב חדר משחק ילדים

משחק ילדים

  אין ספק שאנחנו אוהבים את הילדים שלנו. אוהבים מאוד; אנחנו נהנים לבלות איתם, לצאת איתם...

טען עוד...
דילוג לתוכן