צור קשר

משחק ילדים

 

אין ספק שאנחנו אוהבים את הילדים שלנו. אוהבים מאוד; אנחנו נהנים לבלות איתם, לצאת איתם לטיולים, לפטפט איתם, לנשק ולחבק אותם (גם אחרי יום שלם של ריצות בגן המשחקים), ובעיקר אוהבים לראות את העיניים הגדולות שלהם בורקות בכל פעם שאנחנו משמחים אותם, ואין משמח יותר מחדר שעיצבנו במיוחד עבורם!

עיצוב חדר ילדים יכול להיות משימה משפחתית מגבשת ונעימה במיוחד, נשבעת! כל שצריך לעשות הוא להישמע לכמה כללים חמודים (ולצאת יחד לקניות באיקאה ;)) מוכנים? קדימה!  

ביטוי עצמי: המפתח לעיצוב חדר החלומות של ילדיכם (ממש כך!), הוא שיתוף והקשבה; שאלו אותם מה הם אוהבים לעשות בחדר (לשחק עם חברים? לקרוא ספרים? לעשות שיעורים? לנוח?) מהם הצבעים האהובים עליהם (שניים-שלושה לכל היותר), מהם התחביבים שלהם (גלישת גלים? כדורגל? שירה?) ומה ירצו להציג לראווה (אוסף מחקים? בובות בד? דינוזאורים?). מדפים פתוחים שעליהם מסודר אוסף מכוניות הלגו, למשל, יוסיפו טאץ' אישי לחדר וגם יבטיחו לכם שלא תדרכו עוד על קובייה סוררת באמצע הלילה. גם מדף גביעי ג'ודו או מתלה לציורים מהגן יאדירו את כישרונם של ילדיכם ויחסכו הרבה בלגן בבית. השתדלו לחשוב מחוץ לקופסה; אם הבת שלכם אוהבת להתלבש לבד, תלו את שמלותיה על מתלה תחפושות, ואם הבן שלכם משחק טניס, הפכו את המחבט ללוח מודעות.

עיצוב חדרי ילדים

מקום לאוספים של הילד, לתת לו לבוא לידי ביטוי

עיצובחדרי ילדים

תליית מדליות

מדפים לחדרי ילדים

מדליות על משוט

מדפים פתוחים לחדרי ילדים

אוספי פיות על מדפים פתוחים

מדפים פתוחים לחדרי ילדים

אוספים

מדפים לחדרי ילדים

מדף גביעים ומדליות

חדריבנים מעוצבים

התחביב של הילד הופך לעיצוב החדר

העמדה: סידור חדר ילדים הוא חשוב מאוד ויכול לעזור לשינה טובה, לריכוז ולרוגע, ולכן אני ממליצה על סידור מאוורר ונקי שאינו מועמס; מומלץ למקם את המיטה בפינה הרחוקה מהדלת, באלכסון ממנה, ומולה להעמיד שולחן הכתיבה,בחלל שנותר על הקיר אפשר להוסיף ספריה, שידת איפור או מטבח צעצוע. את הארון מקמו בקיר של הדלת, זה שמאונך לקיר המיטה.

תכנון נכון של חדר ילדים

העמדה נכונה של ריהוט, שולחן כתיבה, מעליו כוורת אל מול קיר המיטה

שרטוט

תכנון חדר ילדים

העמדה של מיטה באלכסון לדלת הכניסה לחדר

טפטים: כל מי שמכיר אותי יודע שאני חובבת טפטים ידועה, ולכן גם בחדרי ילדים אני אוהבת להתחיל בבחירת טפט שיגדיר את צבעי החדר כולו. כדי לשמור על מראה נקי אני ממליצה להדביק את הטפט על הקיר שמול דלת הכניסה (גם אם יש בו חלון!), כך ייראה מיד עם הכניסה לחדר. למראה מהודר ואירופאי יותר אפשר להדביק טפט רק על חלקו התחתון של הקיר (עד לגובה של 1.10 מטר), ולתחום אותו בקרניז פשוט או מקושט.

טפטים לחדרי ילדים

טפטים זה שם המשחק, טפט בקיר גב מיטה

עיצוב חדרי ילדים

כריות בצבעי הטפטים

צביעת חדרי ילדים

הקיר ממול הטפט נצבע באחד מגווני הטפט

עיצוב חדרי ילדים

קיר טפט אחד "עושה את כל העבודה"

טפטים לחדרי בנות

טפט כרזות רומנטי

טפטים לחדרי בנים

טפט עד גובה 1.1

צבע: לאחר בחירת הטפט קל להשלים את צבעי החדר; אני ממליצה לצבוע את הקיר הצמוד לטפט בצבע המופיע בטפט עצמו, ולהוסיף שטיח ואהיל, שגם הם בצבעי הטפט. החיבור בין השלושה, קיר, שטיח ואהיל יעניק לחדר מראה הרמוני ושלם.

תוספות וקישוטים: עיצוב חדר ילדים הוא הזדמנות טובה לרכישות אפשר לקנות מצעים חדשים, כיסוי מיטה או כריות נוי בצבעי החלל, ואפשר לקנות תמונות מודפסות או מצוירות, ערומות או ממוסגרות, בגדלים דומים או שונים, ולתלות על הקיר ליצירת מעין קיר מסגרות פרטי ומתוק במיוחד  

www.eliordecor.co.il

בהצלחה!

 

 

 

 

תגובה תתקבל בברכה
8 תגובות ל “משחק ילדים
איריס

הכל מהמם ומעוצב בטוב טעם, רק שאלה קטנה-מה צבע הקיר שצבוע בצבע ג'ינס בתמונה שרשום "מדף גביעים ומדליות"?

אהרוני אופירה

עיצובים מדהימים אך לא נותנים מענה לחדר של יותר מילד אחד (שתי מיטות,תחביבים שונים וכדומה) אשמח לקבל דוגמת העמדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן