צור קשר

חדר העבודה של ליאור

לפני הכל… אחרי שבועות לא קלים במיוחד, לחץ חרדה ואי ודאות, רוצה לאחל לכולנו  המשך שבוע רגוע ונינוח.

ועכשיו לחדר העבודה….

אנשים רבים מבקשים לארגן בביתם חלל שיְיוּחד לעבודה, מעין משרד קטן שבו אפשר לשמור ניירת שמצטברת בבית ולשבת בשקט מול המחשב. עם זאת פעמים רבות לא נמצא חדר מתאים, חבל 'לבזבז' חדר על שולחן עבודה וכוננית או שאין מנוס מלחלוק עם הילדים חדר אחד שישמש חדר עבודה וחדר משחקים גם יחד. בביתם של ירדן וליאור, למשל, הוסב הממ"ד לחדר עבודה לליאור, והוא שימש גם מחסן – מעין 'חדר בלגן' שבו זרוקים כל החפצים שכבר לא נעשה בהם שימוש.

לפני שניגשנו למלאכת העיצוב ביקשנו מירדן ומליאור לסדר את החדר ולפנות אותו – הזדמנות מצוינת למיין את החפצים השונים שאִחסֵנו בו ולזרוק מה שאינו נחוץ עוד.

ליאור ביקש חדר שיהיה רק שלו ובו יוכל לשבת בשקט ולעבוד על המחשב. בחרנו ליצור בחדר אווירה גברית ולכן השתמשנו בחומרים 'גבריים' (עץ, מתכת וניקל) ובצבעים שחור, לבן ואפור. שילוב החומרים והצבעים, ובמיוחד תוספת ניקֶל כסופה לצבעים שחור ולבן מעניקה, בעיניי, מראה אלגנטי לחדר.

צבענו קיר אחד בצבע אפור ואליו הצמדנו כוננית ספרים שחורה ומרשימה. רכשנו שולחן עבודה שחור עשוי פלטת עץ המונחת על שתי רגלי חמור (איקאה), והעמדנו אותו מול דלת הכניסה לחדר. לצד כוסות אפורות לעפרונות ולעטים הנחנו על השולחן מנורת קריאה עשויה ניקֶל ושעון מעורר בצבע שחור. אל הקיר האנכי הצמדנו שידת מגירות ומעל החלון תלינו וילון מפוספס בצבעים שחור-לבן. על קיר אחר תלינו מדף בעל תומכים עשויים ניקֶל ושתי תמונות ממוסגרות במסגרות כסופות.

על קיר המבואה לחדר העבודה הדבקנו טפט עדין בצבע אפור ותלינו מראה, מתקן לתליית מפתחות ותיבת דואר.

חדר העבודה של ליאור הוא דוגמה מצוינת לשילוב פריטים זולים ויקרים; שולחן עבודה ושידת מגירות פשוטים לצד כוננית ספרים יוקרתית. מינון נכון של השניים מאפשר לעצב חדר יפה, נעים ומרשים בעלות סבירה.

צילום : אודי גורן

IMG_6760

חדר עבודה לפני

udig_140514_061

חדר עבודה אחרי

udig_140514_091

שילובים של שחור לבן ואפור

udig_140514_092

מידוף

udig_140514_073

חדר עבודה נוח ונעים

udig_140514_085

לא לשכוח פרקטיות

udig_140514_081

הגיע הזמן לעבוד

IMG_6715

מבואת חדר העבודה לפני

udig_140514_019

המבואה-אחרי

udig_140514_097

טפט עם כיתוב עדין

תגובה תתקבל בברכה
14 תגובות ל “חדר העבודה של ליאור
שלומציון

כדי שממ"ד יוכל לשמש גם במרחב מוגן *בטיחותי* במקרה של חס וחלילה מלחמה או רעידת אדמה (כפי שאנחנו יודעות, אף אחד מהתרחישים לצערנו אינו מופרך באף אזור בארץ) אסור לשים בו רהיטים גבוהים כמו כוננית הספרים או המדף עם החפצים שעליו שכן אלה עלולים ליפול על האנשים הנמצאים בממ"ד ולפצוע אותם.
בממ"ד יש לשים רק רהיטים נמוכים (עד גובה מותן של מבוגר). כדאי גם לייחד מקום בממ"ד לציוד חירום נחוץ ולדאוג להחליף אותו עם הזמן בין אם היה בשימוש ובין אם לא. ניתן לעשות זאת בחוכמה בלי לפגוע ביופי או בשימושיות של החדר בשגרה (למשל – תיבת עץ גדולה שמשמשת כספסל בימים כתיקונם).

שלומית

הכרתי אתכן היום וכבר בזבזתי פה כמה שעות…..
הבתים פה יפים ממש.
אבל נראה לי שעליתי עליכן-שמנת חום לבן תכלת וורדרד.
זה די מסכם את הכל…. : )

ורד

כמו תמיד מקסים
אפשר לדעת איפה נרכשו תיבת המייל והסלסלה של החשבונות
אני מחפשת כאלה בנרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן