צור קשר

דירת הרווקים של בר

הפוסט הזה מיועד בעיקר לכל מי ששואלות אם אנחנו יודעות לעצב בכל הסגנונות, או רק בסגנון כפרי וצבעוני, וגם לאלה ששואלים אם אנחנו מעצבות גם דירות של רווקים ?

בר, רווק ומנהל מוצר בחברת הייטק, פנה אלינו בעקבות המלצת הוריו שאת דירתם עיצבנו. הוא רכש דירה בת שלושה חדרים במרכז תל-אביב וביקש שנלווה אותו בשיפוץ, בעיצוב ובהלבשה שלה, וזאת למרות הפער הטבעי בין טעמו העיצובי (מודרני-תעשייתי) לצבעוניות המאפיינת אותנו ?

בר ביקש לשפץ את המטבח ואת חדרי הרחצה, להחליף ריצוף בכל הבית, וכמובן להלביש את הבית מאל"ף ועד תי"ו. הוא ביקש להחליף את תשתיות הדירה כך שתלווה אותו שנים רבות, ללא תקלות, להתאים אותה לגובהו המרשים, וגם לאפשרות העתידית לצרף אליו בת-זוג וילד, ולהאיר אותה. עוד ביקש לעצב בדירה חלל עבודה לימים שבהם יעבוד מהבית, כולל רקע הולם לפגישות עסקים בזום, וכמובן – מקום לפינת אוכל שבה יוכל לארח משפחה וחברים, ולמערכת התופים שלו. בחדר הרחצה שלו ביקש שנעצב מקלחת מאסטר כמו במלונות חמישה כוכבים, שיהיו בה מקלחון מרווח וראש מקלחת מפנק, לצד אמבט שיתאים לרחיצה של ילד.

כך, כשרשימת החלומות של בר בידינו, ניגשנו לעבוד: חילקנו את החלל המרכזי לשלושה אזורים: מטבח, פינת אוכל וסלון, וסגרנו את המרפסת כדי שתשמש פינת עבודה וחדר תופים.

את הקיר התומך שבמרכז החלל, קיר ששברנו לטובת הגדלת החלל, בחרנו שלא לחפות, אלא להשאירו חשוף ובטוני. לניצול מיטבי של החלל תיכננו ארון קיר מרשים בין הכניסה לדירה לבין החדרים. בהתאם לטעמו העיצובי בחרנו לעצב את הדירה בגוונים מונוכרומטיים: שחור, אפור, ברזל ועץ.

לעיצוב הסלון בחרנו רהיטים קלאסיים ואלגנטיים: ספת קטיפה שחורה, כורסת לאונג' אייקונית (שעיצב הזוג איימס – Eames) כולל הדום, ומזנון שחור בעל קווים נקיים. להשלמת האווירה (ולהוספת צבע) סידרנו כריות נוי על הספה, תלינו בפינת האוכל תמונה צבעונית שהוכנה במיוחד עבור בר וכוללת מוטיביים מרכזיים בחייו, כולל כלבו האהוב, והוספנו צמחייה משמחת.

צילום: אודי גורן

עיצוב דירת רווק

התאמת החלל לצרכים והטעם של בר (בעל הבית)

עיצוב דירות קטנות

אי שמפריד בין המטבח לחלל הציבורי

עיצוב דירות קטנות

צבעוניות מונוכרומטית שימוש בבטון ועץ

עיצוב מטבח נורדי

עיצוב המטבח שילוב בין סגור לפתוח

קיר תמיכה מבטון

קיר התמיכה החשוף הפך לחלק מעיצוב הבית

עיצוב דירת רווק

דירה עם הרבה חלונות ואור

עיצוב דירות קטנות

ריהוט בקווים נקיים וקלסיים

מרפסת סגורה

הצצה למרפסת

עיצוב דירות קטנות

פינת אוכל בקווי העיצוב של הבית בסמוך למטבח

ארון הפרדה בין חדרים

קיר הפרדה שהוא למעשה ארון אחסון עם דלת מעבר

חיפוי קיר בעץ

חיפוי קיר הכניסה בעץ

סגירת מרפסת

המרפסת נוצלה לפינת עבודה

מדפים למטבח

מדפים פתוחים מעץ במטבח

עיצוב דירות קטנות

משחק בין גלוי לסגור

מדפים לסלון

המדפים בסלון

כריות נוי

כריות נוי

עיצוב אמבטיה

אמבטיית אורחים שילוב של אריחים

תגובה תתקבל בברכה
20 תגובות ל “דירת הרווקים של בר
תמי רובנוב

על זה נאמר "עיצוב בגדולתו" – הלכתן לכיוון המודרני אבל עם הטאצ'ים שמעניקים את החמימות הביתית: העץ, השטיחים והטקסטיל, העציצים.
שילוב מושלם שיוצר את המושג "בית" גם בתוך העיצוב המודרני.
זה מדהים מכיוון שהרבה פעמים עיצוב מודרני יוצר תחושה של ניכור וקרירות וכאן זה בדיוק ההיפך.

    מעין

    הדירה מקסימה! החללים מנוצלים היטב והכל נראה בגודל האידאלי. מעניין לראות עוד אספקט עיצובי שונה מהמאפיינים הקלאסיים של העיצוב שלכן.
    לטעמי חדר הרחצה קצת כהה מידי ושילוב האריחים 'רועש'. היה מעניין לשלב את הקיר הכהה עם ריצוף בהיר או קונטרסט מעניין אחר, לאו דווקא שתי כהויות בטקסטורות מתחרות. חבל שאין תמונות של חדר השינה .. דווקא מסקרן.. לא הצלחתי להבין מהו החדרון שמעבר לקיר עם חיפוי העץ – האם זהו חדר האמבטיה? בנוסף היה נחמד מאוד לראות תכנית משורטטת של הבית לפני ואחרי, כי נראה שהשינויים עשו המון הבדל. אהבתי!

      יוסף ל.

      מסכים. עם המחמאות ועם ההשגות. מעניין ומעניק השראה עבורי, כך או אחרת. יכולות לתת עוד פרטים על המחיצה/ארון/מעבר? אני שוקל לשלב כזה בעיצוב ביתי החדש(בס"ד).

תמי דהן

אחד העיצובים היפים!! מהמם השילוב של הכפרי עם המודרני
תחושה של נעימות ונוחות!
אהבתי ממש!!!

    תמר

    ניכר שהייתה התחשבות רבה ברצונותיו של בעל הדירה וזה תפקידנו כמעצבי פנים. להישמע ללקוח ולא לעצב לפי טעמנו.
    מהיכן הכסאות בשולחן אוכל?

נילי

עיצוב מקסים, תחושה של בית חם עם עיצוב מודרני, ניצול מהמם של החלל עם ריהוט ופריטים יפיפיים. אהבתי מאוד

נחשון טובה

אין עליכן, אלופות עולם בעיצוב כל פינה מנוצלת והכל בטוב טעם ןמודרני. מדהים!!!

חדווה דגמי

בית מקסים התאמת צבעים לאורך כל הבית על אותה סקאלה נותן הרגשה שחשבתם על הכול ירידה לפרטים .תחושה שזה לא העתק הדבק אלא באמת התייחסות והקשבה ללקוח .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן