צור קשר

המטבח של יפעת וירון

את המטבח הזה אני אוהבת במיוחד, לא רק מפני שאני אוהבת לעבוד על משטח עבודה הפונה אל הסלון, אלא בעיקר כי הוא דוגמה נפלאה בעיניי לאופן שבו דווקא בחירה אמיצה בצבעים כהים הובילה לקבלת מטבח מואר ובהיר.

יפעת וירון פנו אלינו כשהרגישו שהגיע הזמן להתחדש. יפעת, עוזרת אישית ובשלנית מדופלמת המחזיקה בתעודת שף, וירון הייטקיסט, הם הורים כיפיים לשתי בנות בוגרות (אחת חיילת ושנייה תיכוניסטית), והם חיכו בשמחה לרגע המתאים להגשים את חלומם. ואכן כבר בפגישה הראשונה עם שרית המוכשרת, סיפרה לה יפעת על רצונה לבשל בהנאה במטבח מרווח, מאובזר ומפנק, וגם נקי-מראה ומואר.

להגשמת החלום ולהגדלת חלל המטבח החלטנו מיד לשבור את הקיר שהפריד את המטבח מפינת האוכל, ולוותר על פינת האוכל לגמרי! אין צורך להיבהל, את פינת האוכל בחרנו להחליף באי נוח שעליו יאכלו יחד בני-המשפחה את ארוחותיהם, והסכמנו להוסיף מאוחר יותר קונסולה נפתחת שבה יוכלו לארח.

בגלל בחירתם של יפעת וירון בצבעוניות נקייה, חיפינו את הרצפה באריחי גרניט פורצלן אפורים דמויי בטון, ובחרנו במטבח שנצבע בשחור. להשלמת המראה רכשנו ידיות מוזהבות לארונות המטבח, תלינו על התקרה תאורת לד ארוכה במקביל לארונות המטבח, והוספנו מעל האי שני גופי תאורה עשויים זכוכית וברזל שחור.

 

צילום: אודי גורן

 

המטבח לפני. שני הקירות התוחמים נשברו

מטבחי אביבי

מטבח שחור מרווח ומואר

מטבח מעוצב שחור

מונוכרומטיות במיטבה

אי למטבח

אי גדול החליף את פינת האוכל

כסאות בר שחורים

כיסאות בר שחורים

דקורציה למטבח

עציצונים ובקבוקים בסלסילת קש

פרט

תמונות בסגנון יפני

תמונות בסגנון יפני

מטבחי אביבי

מבט אל המטבח מהאי

ששת

שחור-לבן ועץ טבעי

ידית מוזהבת

ידיות מוזהבות

 

תגובה תתקבל בברכה
8 תגובות ל “המטבח של יפעת וירון
אורית ספיר

אחד המהממים שראיתי!!! מתה על שחור ותמיד מפחדת ליישם אבל אתם הצלחתם ובגדול לתת כבוד לשחור.
כמה אחוזי ברק יש לצבע? האם זה משמעותי במטבח שחור?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן