צור קשר

חדר השירותים של לימור ויוסי

לא אחת ציינתי ששירותי האורחים הם ברוב המקרים חדר קטן ומופרד, ולכן אפשר דווקא בו לממש את התשוקות הנסתרות, ולעצב אותו באופן חופשי שאינו תלוי בשאר חללי הבית. כך שירותי האורחים בבית של לימור ויוסי עברו מהפך של ממש, והפכו מחדרון חשוך ודל לחלל מואר ומזמין ?

התחלנו בפירוק הכלים הסניטריים והאריחים (מהרצפה ומהקירות). במקומם ריצפנו את הרצפה באריחים גיאומטריים מאוירים בשחור-לבן, ואילו את הקירות חיפינו באריחי בריקים קטנים ולבנים.

החלפנו את המדף שעליו ישב הכיור ביחידת מדפים נקיית-מראה עשויה עץ אלון. עליה העמדנו כיור אובלי לבן. הוספנו ברז שחור ותלינו מעליו מראה עגולה בעלת מסגרת שחורה עדינה, וגוף תאורה בעל אהיל עשוי זכוכית.

להשלמת האווירה הוספנו פח אשפה שחור, עציצים, נרות ומפיצי ריח.

לא הזנחנו את מבואת הכניסה לשירותים; הדבקנו על הקיר טפט מעוינים עדין, ותלינו עליו גוף תאורה קירי ורביעיית תמונות בשחור-לבן.

צילום אודי גורן

 

עיצוב חדר שירותים

חדר השירותים לפני

עיצוב חדר שירותים בסגנון נורדי

שירותי האורחים אחרי: חדר מואר ומזמין

כיור מונח לשירותי אורחים

כיור לבן מונח על יחידת מדפים מעץ אלון

מבואת כניסה לחדר שירותים

מבואת הכניסה לשירותי האורחים

אריחים גאומטרים

אריחים גיאומטריים בשחור ולבן

בריקים לבנים לשירותים

חיפוי קיר באריחי בריקים לבנים

עציץ ונרות

פרט

עיצוב חדר שירותים

אביזרי אווירה

ברז שחור ומעליו מראה עגולה

טפט לחדר שירותים

רביעיית תמונות בשחור ולבן

גוף תאורה על טפט מעוינים

עציץ בסל קש בכניסה לשירותי האורחים

תגובה תתקבל בברכה
4 תגובות ל “חדר השירותים של לימור ויוסי
רונית ברם

"לממש את התשוקות הנסתרות, ולעצב אותו באופן חופשי שאינו תלוי בשאר חללי הבית. " סליחה, אבל זה נראה מאוד מאופק, ומאוד דומה למבואה שליד השירותים. היכן מתבטאות התשוקות הנסתרות הללו?

מיכל

היי, נראה מהמם! רציתי לשאול לגבי הריצוף. רצינו לשנות בדירת קבלן את הריצוף של השירותים והמעצבת אמרה שכדאי שלא, כלומר שהריצוף יהיה כמו הריצוף בשאר הבית כמו בסלון ובחדרים. האם זה נכון? זה נראה לי משעמם. באמבטיית ילדים ובמקלחת ביחידת הורים כן שינינו את הריצוף אז אולי היא התכוונה שזה עמוס מידי? תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן